INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mediální partnerství

5. květen 2016

Slavné osobnosti se předhánějí nejen v žebříčcích sympatie, ale v poslední době také v hitparádách nejvíce ekologicky se profilujících celebrit. Fanoušci chtějí slyšet o zodpovědných aktivitách svých idolů, a kdo se nechová alespoň trošku ekologicky, ztrácí body na popularitě. Módní vlna takzvaných zelených celebrit pomalu proniká ze zahraničí i do České republiky. Díky aktivitě eko celebrit se už zviditelnila mnohá ekologická hnutí, roste popularita soutěže Ekologický oskar a téma úspor energií a ochrany přírody se dostává do povědomí fanoušků.

Jitka
28. duben 2016

Blíží se květen. A jako každoročně v tomto měsíci plném nadějí se budou rozdávat na Novotného lávce delfíni. Nebudou sice živí, ale jejich krásná křišťálová podoba se jim vyrovná. Skončí v rukou nejlepších marketérů této země jako symbol jejich usilovného snažení v uplynulém roce 2015.

Sa Stasova
24. únor 2016

vystoupí, jako speciální host konference Ženy sobě, Simona Stašová, jedna z nejobsazovanějších hereček. Simona Stašová ztvárnila několik desítek postav především v televizních filmech a seriálech, ale i velké životní role na divadelní scéně. Sbírá jedno ocenění za druhým, a to i na poli mezinárodním.O její profesionalitě nelze pochybovat a je zároveň důkazem toho, že se opravdová profesionalita vyplácí.

Pozvánka
18. únor 2016

Nezisková organizace Business & Professional Women pořádá nejnavštěvovanější pracovně zážitkovou konferenci v ČR - Equal Pay Day - Ženy sobě, na které rozhodně nesmíte chybět! Již 18. a 19. března 2016 v Clarion Congress Hotel Prague.

MR logotyp RGB copy copy
16. únor 2016

Nominace do 23. ročníku prestižní osobnostní soutěže MANAŽER ROKU jsou v plném proudu a brzy vyvrcholí. Již 21. dubna 2016 se budou v pražském paláci Žofín oceňovat nejúspěšnější manažeři a manažerky za letošní rok.

MR logotyp RGB copy
16. únor 2016

Soutěž MANAŽER ROKU vstoupila právě do fáze nominací a již nyní se do ní přihlásilo několik desítek osobností úspěšných firem. Potenciál vyššího počtu finalistů je přitom poměrně velký. V letošním roce se totiž soutěž zaměří nejen na podporu a zviditelnění vítězů a TOP desítku těch nejlepších, ale i na jednotlivá odvětví a jejich nejkvalitnější zástupce. Její organizátoři proto intenzivně oslovují zástupce jednotlivých odvětvových svazů a asociací s nabídkou, aby do pomyslného klání vybrali své nejlepší představitele a využili přínosu soutěže. O něm se vítězní manažeři odvětví vyjadřují velmi pochvalně a shodují se v tom, že jejím největším přínosem je setkávání se jak mezi lidmi ze samotných odvětví, tak zejména z jiných oblastí podnikání.

Slovo ke dni

  • Radši kašmírový než směsový

    Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3