INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Mediální partnerství

5. květen 2016

Slavné osobnosti se předhánějí nejen v žebříčcích sympatie, ale v poslední době také v hitparádách nejvíce ekologicky se profilujících celebrit. Fanoušci chtějí slyšet o zodpovědných aktivitách svých idolů, a kdo se nechová alespoň trošku ekologicky, ztrácí body na popularitě. Módní vlna takzvaných zelených celebrit pomalu proniká ze zahraničí i do České republiky. Díky aktivitě eko celebrit se už zviditelnila mnohá ekologická hnutí, roste popularita soutěže Ekologický oskar a téma úspor energií a ochrany přírody se dostává do povědomí fanoušků.

Jitka
28. duben 2016

Blíží se květen. A jako každoročně v tomto měsíci plném nadějí se budou rozdávat na Novotného lávce delfíni. Nebudou sice živí, ale jejich krásná křišťálová podoba se jim vyrovná. Skončí v rukou nejlepších marketérů této země jako symbol jejich usilovného snažení v uplynulém roce 2015.

Sa Stasova
24. únor 2016

vystoupí, jako speciální host konference Ženy sobě, Simona Stašová, jedna z nejobsazovanějších hereček. Simona Stašová ztvárnila několik desítek postav především v televizních filmech a seriálech, ale i velké životní role na divadelní scéně. Sbírá jedno ocenění za druhým, a to i na poli mezinárodním.O její profesionalitě nelze pochybovat a je zároveň důkazem toho, že se opravdová profesionalita vyplácí.

Pozvánka
18. únor 2016

Nezisková organizace Business & Professional Women pořádá nejnavštěvovanější pracovně zážitkovou konferenci v ČR - Equal Pay Day - Ženy sobě, na které rozhodně nesmíte chybět! Již 18. a 19. března 2016 v Clarion Congress Hotel Prague.

MR logotyp RGB copy copy
16. únor 2016

Nominace do 23. ročníku prestižní osobnostní soutěže MANAŽER ROKU jsou v plném proudu a brzy vyvrcholí. Již 21. dubna 2016 se budou v pražském paláci Žofín oceňovat nejúspěšnější manažeři a manažerky za letošní rok.

MR logotyp RGB copy
16. únor 2016

Soutěž MANAŽER ROKU vstoupila právě do fáze nominací a již nyní se do ní přihlásilo několik desítek osobností úspěšných firem. Potenciál vyššího počtu finalistů je přitom poměrně velký. V letošním roce se totiž soutěž zaměří nejen na podporu a zviditelnění vítězů a TOP desítku těch nejlepších, ale i na jednotlivá odvětví a jejich nejkvalitnější zástupce. Její organizátoři proto intenzivně oslovují zástupce jednotlivých odvětvových svazů a asociací s nabídkou, aby do pomyslného klání vybrali své nejlepší představitele a využili přínosu soutěže. O něm se vítězní manažeři odvětví vyjadřují velmi pochvalně a shodují se v tom, že jejím největším přínosem je setkávání se jak mezi lidmi ze samotných odvětví, tak zejména z jiných oblastí podnikání.

Slovo ke dni

  • Před volbami

    Komunální volby klepou na dveře v době, kdy lidé nevědí, co je čeká v zimě. V takové nejistotě, respektive v očekávání špatných a ještě horších časů, se špatně kandiduje. Ve volebních programech sice strany a sdružení mohou slibovat, co udělají, co zlepší v chodu měst a obcí, ale voliči tuší, že hlavní slovo bude mít aktuální energetická a ekonomická situace. Co je například platné, že se vybuduje nové veřejné osvětlení, když ho z úsporných důvodů nebudeme moci používat? Jak naplánovat investice, když stavební materiály zdražují z měsíce na měsíc o desítky procent a městská pokladna bude mít jen omezené finanční prostředky? Ti chytřejší raději toho moc neslibují, ale upozorňují na pozitiva, kterých jejich místo pro život v uplynulém volebním období dosáhlo. V každém případě zvolit si v této těžké době schopné a odpovědné manažery na...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Mediační dohoda a ukončení IP mediace 12. září 2022

V předchozím příspěvku jsme se seznámili s tím, jak se formulují zásady mediační dohody. Tyto zásady odrážely výsledky předchozích fází mediace a přinesly stranám konkrétní řešení pro každý předmět jednání. Strany za pomoci IP mediátora formulovaly, jak se vybrané řešení konkrétně uskuteční, kdo a co konkrétně udělá, do kdy, co to bude stát apod. Současně strany formulovaly i pojistky pro případ, že by některá ze stran dohodu nedodržela, případně nastala nějaká neočekávaná situace, nestihne se termín splnění závazku apod. Podle potřeby si strany dohodly i sankce za porušení dohody.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3