Zajímaví hosté, uvolněná atmosféra a téma „Návrat k selskému rozumu“. I takto lze představit konferenci Ven z krabice, kterou pořádá poradenské a vzdělávací společnost Everesta společně s Centrem moderního podnikání Eyrie. Její v pořadí 5. ročník odstartuje v pražském City Tower již 20. března 2014.
Po čtyřech úspěšných ročnících se budou letos výrobci kvalitních a hlavně chutných českých potravin znovu ucházet o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2013“, kterou jim na podzim propůjčí hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem.
Naše tituly Prosperita a www.iprosperita.cz, Prosperita Madam Business a www.madambusiness.cz jsou mediálním partnerem soutěže Česká chuťovka v roce 2013.
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.
Sportovní silniční motocykl Ducati 1199 Panigale S Tricolore zvítězil v šestnáctém ročníku ankety Motocykl roku a získal titul Motocykl roku 2012 v České republice. Výsledky ankety byly vyhlášeny 19. dubna v Praze na motorkářském večeru.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...