Zajímaví hosté, uvolněná atmosféra a téma „Návrat k selskému rozumu“. I takto lze představit konferenci Ven z krabice, kterou pořádá poradenské a vzdělávací společnost Everesta společně s Centrem moderního podnikání Eyrie. Její v pořadí 5. ročník odstartuje v pražském City Tower již 20. března 2014.
Po čtyřech úspěšných ročnících se budou letos výrobci kvalitních a hlavně chutných českých potravin znovu ucházet o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2013“, kterou jim na podzim propůjčí hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem.
Naše tituly Prosperita a www.iprosperita.cz, Prosperita Madam Business a www.madambusiness.cz jsou mediálním partnerem soutěže Česká chuťovka v roce 2013.
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.
Sportovní silniční motocykl Ducati 1199 Panigale S Tricolore zvítězil v šestnáctém ročníku ankety Motocykl roku a získal titul Motocykl roku 2012 v České republice. Výsledky ankety byly vyhlášeny 19. dubna v Praze na motorkářském večeru.
Prognostici se nemohou shodnout. Bude leden tohoto roku bodem obratu k lepšímu, nebo se krize ještě prohloubí a vygraduje? Předpovědi vypadají podobně jako dlouhodobé předpovědi počasí před zimou. Jedni slibují, že bude velmi mírná, jiní nás ujišťují, že zrzneme. Samozřejmě si přejeme, abychom už nastartovali růst a překonali důsledky konfliktu ve východní Evropě, sankcí a omezených zdrojů energie. Nepochybně, lidé, firmy, celá společnost po překonání pandemie potřebují nabrat nových sil. Kdo už vidí světlo na konci tunelu? Optimisté! Jsou to všichni, kteří se nechtějí poddat nepříznivým okolnostem, nevadí jim, že budou muset víc pracovat v horších podmínkách a možná si na určitý čas utáhnout opasky. Jim patří budoucnost. A aby to měli snazší, i sv. Petr jim dopřál o Vánocích a novoročních svátcích příliv téměř jarního vzduchu,...
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...