Zajímaví hosté, uvolněná atmosféra a téma „Návrat k selskému rozumu“. I takto lze představit konferenci Ven z krabice, kterou pořádá poradenské a vzdělávací společnost Everesta společně s Centrem moderního podnikání Eyrie. Její v pořadí 5. ročník odstartuje v pražském City Tower již 20. března 2014.
Po čtyřech úspěšných ročnících se budou letos výrobci kvalitních a hlavně chutných českých potravin znovu ucházet o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2013“, kterou jim na podzim propůjčí hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem.
Naše tituly Prosperita a www.iprosperita.cz, Prosperita Madam Business a www.madambusiness.cz jsou mediálním partnerem soutěže Česká chuťovka v roce 2013.
Česká marketingová společnost připravila další ročník prestižní soutěže. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru už 16. května 2012.
Sportovní silniční motocykl Ducati 1199 Panigale S Tricolore zvítězil v šestnáctém ročníku ankety Motocykl roku a získal titul Motocykl roku 2012 v České republice. Výsledky ankety byly vyhlášeny 19. dubna v Praze na motorkářském večeru.
Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...
V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.
Pokračování ...