Společnost UPC Business vyhlásila vítěze soutěže IGNITE, kterou uspořádala za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu a Hospodářské komory poprvé v České republice. Z celkem 72 malých a středních podniků
Jíst je něco tak přirozeného jako dýchat vzduch. U nás naštěstí není hlad, proto i nároky na potraviny jsou poněkud vyšší, než aby nás pouze zasytily. A ten snad úplně nejvyšší požadavek je, abychom si na nich pochutnali.
Artesa, spořitelní družstvo pokračuje v podpoře soutěže Česká chuťovka, která oceňuje kvalitní české potraviny a pomáhá propagovat poctivé tuzemské výrobce.„Soutěž Česká chuťovka je zaměřena na podnikatele a firmy, které pro svůj další rozvoj potřebují kvalitní finanční služby. Proto jsme velice potěšeni, že můžeme být jejím hrdým partnerem,“ uvedl Ing. Pavel Ráliš, obchodní ředitel spořitelního družstva Artesa.
Kdo z nás si nechce především pochutnat, když sedá k jídlu? Co jiného než chuť přece korunuje každou potravinu – i tu českou! Ale jak v té šílené a neustále proměnlivé nabídce na trhu rozpoznat, co skutečně chutná, ještě dřív než výrobek koupíme? Jedno řešení tu je, i když ve dvou provedeních – značky Česká chuťovka a Dětská chuťovka. Nebo snad znáte nějakou jinou, jež by vám garantovala skvělou chuť, kterou za vás už otestovali gurmeti a znalci?
V podvečer 22. května 2014 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku.
Velký modrý delfín je tradiční cena pro nejlepšího marketéra za uplynulý rok, kterou již podeváté udělí letos v květnu Česká marketingová společnost. Skleněná podoba symbolu moudrosti, kterou vytvořil umělecký sklář Vladimír Zubričan (na fotce s čerstvě narozeným letošním kouskem), možná čeká i na jednoho z vás, protože do soutěže Marketér roku 2013 se můžete přihlásit do 15.4.2014 na stránkách České marketingové společnosti www.cms-cma.cz.
Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...
V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.
Pokračování ...