INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

Šéfové

P. Atanasčev
13. únor 2019

Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub.

Vaclav Svub 466
12. únor 2019

Václav Švub převzal zodpovědnost za digitální portfolio ABB pro Českou republiku a Slovensko a povede digitální tým. V této pozici pracuje od 1. února 2019Václav Švub vystudoval Fakultu Elektrotechniky a Komunikačních Technologií na brněnském Vysokém učení technickém. Ve společnosti ABB pracuje 13 let a postupně prošel několika pozicemi, na nichž se věnoval informačním systémům. Začínal jako SAP developer a od roku 2011 vede ERP kompetenční centrum, které je zodpovědné za přípravu systémů celopodnikového plánování v zemích východní Evropy.

6. únor 2019

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Zakladatel a jediný majitel agentury stáčí pozornost ke strategickému rozvoji firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace Public Relations Agentur (APRA) také k osvětě o moderním PR. Agentura rovněž posiluje management a rozšiřuje svůj pražský tým.

Zdeněk Majer
1. únor 2019

Do nejvyššího vedení skupiny Škoda Transportation byl s platností od 1. února 2019 zvolen nový člen představenstva. Stal se jím skupinový Viceprezident pro obchod Zdeněk Majer. Ve skupině Škoda Transportation působí Zdeněk Majer na různých manažerských pozicích už od roku 2002. Z představenstva společnosti odchází Jaromír Šilhánek, který se bude ale i nadále, z pozice generálního ředitele a předsedy představenstva, věnovat rozvoji největší dceřiné společnosti Škoda Electric.

Roman Trzaskalik
30. leden 2019

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik (43). Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.

Margus Simson
24. leden 2019

Novým členem představenstva a Chief Digital Officerem Komerční banky se stal Margus Simson. V průběhu své téměř dvacetileté kariéry pomohl realizovat digitální řešení pro tři největší banky v Estonsku a také pro řadu dalších významných pobaltských firem z různých průmyslových odvětví. Margus Simson rovněž získal bohaté zkušenosti s agilní pracovní metodou, jež je aktuálně součástí strategických změn realizovaných v Komerční bance. V představenstvu KB bude řídit digitalizaci, IT, data management a související oblasti.

Slovo ke dni

  • Češi zelenají

    Je to hodně nebo málo? Průzkum tvrdí, že 17 procent Čechů, tedy asi každý šestý, jsou ochotni si připlatit za zelenou energii. Ostatní zřejmě vědí, že za elektřinu z obnovitelných zdrojů už dlouho platí „ekologickou daň“ a těží z toho například solární baroni. Tři čtvrtiny obyvatel ČR třídí odpad a používají úsporné spotřebiče. Jen se neví, jestli vědomě a dobrovolně, nebo proto, že jiné spotřebiče se už ani nedají koupit. Ochrana planety je jistě chvályhodná a nutná, nicméně by měli lidé mít při rozhodování, jaké prostředky k tomu volit, více svobody. Zřejmě by se ukázalo, že procenta „zelených“ Čechů by ještě stoupla a zejména by se zvýšila jejich spokojenost.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Ochrana duševního vlastnictví v kontextu Inovační strategie ČR na léta 2019–2030 31. leden 2020

Vláda České republiky schválila počátkem roku 2019 klíčový dokument Inovační strategie České republiky 2019–2030 (Country for the Future), který RVVI zpracovala v úzké spolupráci s týmem osobností z řad podnikatelů, vědců, akademiků a zástupců veřejné správy. Dokument vytyčuje nové priority, jejichž naplnění by mělo Českou republiku do roku 2030 zařadit mezi nejinovativnější země Evropy. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE