INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

IMG 9559Vlna solidarity, hrdinství, ochoty, tak by se dala nazvat iniciativa, která se zrodila napříč Českou republikou okamžitě poté, co začal řádit koronavir, který proměnil na čas život doslova každého z nás. Pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba, tak zněla věta, kterou se v mnoha firmách nemuseli učit nazpaměť. Její obsah se stal samozřejmostí. K těm, kde společenská odpovědnost rezonuje léta a kde patří k pilířům firemní kultury, se řadí i SAZKA a.s.

V těchto dnech její firemní auta rozvážejí ochranné pomůcky, testy na přítomnost koronaviru SARS-CoV-2 a další zdravotnický materiál pro pracovníky v sociálních službách a jejich klienty přímo k nim. Strategie CSR se tak naplňuje na víc než sto procent. Tedy být k užitku ve správný čas a na správném místě. Sazka chce totiž lidem přinášet nejen potěšení ze hry, ale výrazným způsobem podporuje sportovní aktivity mládeže nebo příkladným způsobem dbá o své zaměstnance. 

To, že tentokrát zamířila k seniorům, není náhoda. V nelehké pandemické situaci dokázala rychle zmobilizovat své síly a vsadila na dobrou organizaci práce i vzájemné vztahy několika subjektů. Po úspěšném testovacím provozu v Jihočeském a Plzeňském kraji se modré dodávky Sazky rozjely napříč celou republikou. Řidiči dobrovolníci z řad 20200409 100130 resizedzaměstnanců rozvážejí pomoc do stovek objektů pro seniory s pečovatelskou službou. „Za běžných okolností vozím reklamu pro Sazku, ale dnes rozvážím ochranné pomůcky, dezinfekci a další prostředky,“ řekl technický pracovník Sazky Martin Česnek. Z jeho slov bylo znát, že pomáhá rád.

Sazka je také hlavním partnerem sbírky COVID-19 – Sbírka pro sociální služby a jejich uživatele. Peníze z ní putují na nákup ochranných pomůcek, dezinfekce, zdravotnického materiálu pro klienty a pracovníky v sociálních, pečovatelských a asistenčních službách. „Zástupci Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR dohromady se Sazkou a poskytovatelem sociáních služeb Podané ruce se rozhodli vyhlásit sbírku právě proto, aby pomohli skupině nejzranitelnějších a nejvíce ohrožených příjemců sociálních služeb, a nejen materiálně, ale abychom jim dali i trochu jistoty a klidu,“ vysvětlil prezident zmíněné asociace Jiří Horecký. Starší lidé si zvýšenou péči zaslouží, a nejen proto, že fyzicky již nezvládnou tolik jako dříve. „Naší snahou je společně ochránit ty nejslabší, a zároveň pomoci těm, kteří pomáhají jiným,“ doplnil Petr Týbl z tiskového oddělení Sazky.

„Cílem je také tam, kde to bude potřeba, zajistit základní hygienické pomůcky a potraviny seniorům nebo jiným osobám, které jsou doma a které nemají kontakt s ostatními nebo nezískaly zatím zkušenost s takto organizovanými službami,“ dodal Jiří Horecký. Asociace, kterou vede, má mezi odbornou veřejností výtečný zvuk, je to právě ona, která se velkou měrou zasloužila o to, aby se šířila etika v přístupu k seniorům a plnohodnotná úcta ke stáří u nás.

(rix)

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE