INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

7. březen 2014

MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, pořádá sbírku pro charitativní organizaci Dobrá rodina. Sbírka je unikátní v tom, že pro příspěvek není třeba sáhnout do vlastní peněženky. Stačí přiložit ruku na srdce a kliknout na tlačítko v aplikaci na sociální síti Facebook. Peníze věnuje sám MasterCard.

19. únor 2014

Projekt Energie pomáhá rozdalceny vítězům fotografické soutěže, která se uskutečnila na konci loňského roku. Tři vítězové si ve středu odnesli šeky na roční spotřebu energie v celkové hodnotě 45.000 korun. Dalších sedm soutěžících pak získalo dárkové předměty společnosti CENTROPOL ENERGY, která za projektem Energie pomáhá stojí.

14. únor 2014

Ústecká komunitní nadace a fond Energie pomáhá založený společností CENTRPOL ENERGY věnují v letošním roce dalších 200.000 korun na neziskové projekty, které posilují sounáležitost lidí s regionem v severních Čechách. O podporu až 50.000 korun na jeden projekt mohou žádat nevládní neziskové organizace, veřejné vysoké školy nebo příspěvkové organizace obcí a měst až do 27. března 2014.

Show picture inline
11. únor 2014

V rámci loňského ročníku Kola pro život, největšího seriálu závodu horských kol v ČR, se závodníkům dostávalo profesionální lékařské péče ve speciálně zřízených ošetřovnách společnosti 3M Česko, partnera záchranného systému. 3M se tak v loňském roce stalo partnerem Kola pro život již potřetí v řadě.

10. únor 2014

Společnost MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, se rozhodla podpořit svoje zaměstnance a zaměstnance spřátelených firem, kteří se věnují jednomu z nejoblíbenějších sportů na světě – běhu. Na letošní rok připravila tzv. MasterCard Running Challenge, do nějž se mohou zapojit všichni, kteří si letošní rok chtějí vyzkoušet zaběhnout půlmaraton nebo maraton. V rámci projektu získají nejen registraci zdarma na dané závody Pražského mezinárodního maratonu, ale především možnost trénovat pod vedením odborníků a v týmu se společně motivovat k lepším výsledkům.

6. únor 2014

Téměř půl milionu korun dostala v loňském roce obecně prospěšná společnost Spolu dětem na projekt Dejme šanci dětem pro děti z dětských domovů a v pěstounské péči od obchodního řetězce BILLA. Peníze jsou určeny především na rozvoj jejich vzdělání a talentu. Aktivity, které děti chtějí podpořit, si přitom vybírají samy. Pokrývají nejrůznější kroužky či kurzy, speciální školní pomůcky až po úhradu přihlášky na vysokou školu. Organizaci Spolu dětem podporuje BILLA již od roku 2009.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3