Ochrana životního prostředí je už po mnoho let v centru zájmu mnoha firem, zejména automobilek. Tyto snahy v posledních letech zesilují a rozšiřují se na různé oblasti. Změny v technice samotných vozidel už nestačí.
Jednou z priorit podnikání dvou největších obchodních řetězců v České republice, Lidlu a Kauflandu, je ekologický přístup a trvalá udržitelnost. V rámci mezinárodní strategie REset Plastic obchodní skupiny Schwarz, jíž jsou oba řetězce součástí, dlouhodobě usilují o snížení množství plastů používaných ve výrobě i v obchodech, kdy odpad nesmí být vnímán jako odpad, ale jako znovu využitelný materiál.
Ochrana životního prostředí a trvalá udržitelnost jsou jednou z priorit největších obchodních řetězců v České republice Kauflandu a Lidlu. Oba patří do skupiny Schwarz, která ve svých závazcích v této oblasti vychází z mezinárodní strategie REset Plastic, jejíž vizí je „Méně plastů – uzavřené cykly“.
Holčičkám panenky a klukům autíčka… stereotyp, který platí po staletí. Někdy ale není na škodu se od zažitých stereotypů odvrátit.
Čtvrtý největší automobilový koncern na světě, skupina Stellantis, se kromě výroby automobilů dlouhodobě a intenzívně věnuje také projektům společenské odpovědnosti. Nejčastěji se jedná o ekologická témata, jako jsou snižování emisí či eliminace uhlíkové stopy. Stellantis se ale zabývá také sociálními otázkami, například rovnoprávností žen v pracovním prostředí či podporou studentů.
Nově otevřená prodejna PENNY ve Skutči na Chrudimsku ukazuje směr, kterým se bude největší diskontní řetězec u nás ubírat při rozvoji své prodejní sítě. Při výstavbě prodejny byly použity nejmodernější technologie přispívající k výrazným energetickým úsporám a uhlíkové neutralitě celé budovy.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...