INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

jiri jemelka celek kopie
30. listopad 2021

Česko má bohatou historii, jde-li o podnikání a podnikatelské úspěchy. Jenže generace porevolučních podnikatelů stárne. Tradice malého a středního podnikání může mít dle názoru Ing. Jiřího Jemelky, MBA, zakladatele společnosti J. I. P. pro firmy, brzy problém. Jde nejen o vliv zahraničních korporací, ale své odvádí také výchova a vzdělávací systém. Jak tedy dosáhnout toho, aby Česká republika produkovala více podnikatelů světového formátu?

00 u pro celkoveho v iüteîze z rukou Claudie Viohl generaülniü rîeditelky E
14. říjen 2021

Nejlepším ekologickým projektem České republiky a absolutním vítězem třináctého ročníku prestižní ekologické soutěže E.ON ENERGY GLOBE se stal Domov Podhradí. Pasivní dřevostavba komunitního domu, který slouží jako domov pro seniory a osoby se sníženou pohyblivostí v Týnci nad Labem, v sobě spojuje moderní stavební technologie a ekologický přístup. Dokazuje, že i sociální projekty tohoto typu mohou být dobře navržené a zasazené do ekologicky přívětivého a krásného prostředí.

Vítězové jednotlivých kategorií soutěže E.ON Energy Globe společně s Claudií Viohl generální ředitelkou E.ONu v České republice
17. září 2021

Nejlepším ekologickým projektem České republiky a absolutním vítězem třináctého ročníku prestižní ekologické soutěže E.ON Energy Globe se stal Domov Podhradí.

peugeot road safety 1
10. září 2021

Málokdo si dnes dokáže představit život bez auta. Mnoho domácností si dokonce ani s jediným autem nevystačí a vlastní dvě i více vozidel. Motorismus s sebou ale kromě praktičnosti, pohodlí a svobody nese i negativní aspekty jako znečištění životního prostředí a dopravní nehody. Výrobci automobilů jsou si těchto negativ vědomi a snaží se proti nim bojovat. Názorným příkladem je značka Peugeot.

ilustracni foto les copy
25. srpen 2021

Iniciativa vznikla ve spolupráci skupiny GeneraLife, která v Česku provozuje kliniky pro léčbu neplodnosti FertiCare, a organizace Treedom. Skupina GeneraLife, která v Česku provozuje kliniky pro léčbu neplodnosti FertiCare, se spojila s organizací Treedom a společně hned na několika kontinentech vysadili celkem 3 000 nových stromů. 

jpg Tesco
14. červenec 2021

Společnost Tesco učinila významný krok v oblasti reportování a zveřejnila vůbec první Zprávu o diverzitě a inkluzi. Touto cestou chce informovat širokou veřejnost o svých krocích v oblasti diverzity a inkluze, tedy jak přistupuje k různorodosti svých kolegyň a kolegů, jak hodlá usnadnit vstup na trh práce zdravotně znevýhodněným osobám i jak usnadní návrat svých zaměstnanců po dlouhodobé pracovní neschopnosti.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3