V září odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty jsou připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Má inspirovat k životu podle vlastních představ.
Sdružení Nového Města pražského vstupuje v těchto dnech do pilotního projektu týkajícího se správy Václavského náměstí, ulice Na Příkopech a 28.října. Vznikl tak konkrétní projekt MČ Praha 1 poměrně zásadního charakteru, který bude mít dopad na čistotu těchto centrálních částí Prahy 1.
E.ON Energy Globe sbírá a oceňuje zajímavé projekty, které přispívají k ochraně přírody. Letos v kategorii Produkt nominovala odborná porota do užšího finále dva projekty – aplikaci zachraňující neprodané jídlo z restaurací Nesnězeno.cz a projekt společnosti ReFork, která z přírodního odpadu vyrábí jednorázové obaly a nádobí.
V dm je přes 1.500 produktů pro ty, kterým záleží na budoucnosti planety. Nemuset se ničeho zříct, ale zároveň vědomě nakupovat s ohledem na budoucnost naší planety? Nová kampaň společnosti dm drogerie markt nazvaná „Vědomá volba" poukazuje na to, že to jde.
O tom, kdo s koho, v tomto případě v kategorii Firma, můžete rozhodnout i vy. V Praze totiž 20. června slavnostně odstartovalo 11. kolo soutěže E.ON Energy Globe představením projektů nominovaných do finálního klání.
Odstartovalo hlasování o vítězích 11. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe. V Praze byly 20. června 2019 slavnostně představeny nominované projekty v pěti kategoriích. O vítězích soutěže bude nyní prostřednictvím online hlasování rozhodovat veřejnost.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...