INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ryze český podnikový a ekonomický informační systém PREMIER zaznamenal v prvním pololetí letošního roku úspěchy mezi novými uživateli z řad účetních firem i živnostníků v oboru účetnictví a daňového poradenství. Od začátku letošního roku přibyly v portfoliu desítky zákazníků z této oblasti a ERP systém PREMIER se tak stal jedním z preferovaných dodavatelů SW pro vedení účetnictví. Většinu zákazníků získává PREMIER system na základě osobního doporučení obchodních partnerů.

ERP systém PREMIER plně vyhovuje specifickým požadavkům účetních firem jako je přehlednost práce s již uzavřenými účetními obdobími, odborné znalosti účetnictví na straně programátorů ERP systému, rychlou implementaci, která nenaruší každodenní fungování firmy, nebo pokročilý outsourcing a vzdálený přístup pro snadnou výměnu dokladů. Díky těmto vlastnostem se společnosti daří každoročně navyšovat portfolio zákazníků z této oblasti. Jejich celkový počet dosáhl ke konci prvního pololetí 2014 řádu stovek a PREMIER system se tak zařadil mezi nejvyhledávanější dodavatele softwarových řešení pro účetní firmy.

Významný klient AZ CREDIT s.r.o.

PREMIER system „zabodoval“ například i u AZ CREDIT s.r.o., účetní kanceláře, která poskytuje daňové a účetní poradenství, vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd v Královehradeckém a Pardubickém kraji a v Praze.

Před zavedením ERP PREMIER využívala společnost několik různých programů (lokální účetní SW, mzdový SW a SW pro daňová přiznání). Potýkala se s nedostatečnou softwarovou podporou a nepružnými reakcemi dodavatele IS na legislativní změny a jejich zapracování do systému. Konsolidace softwarové podpory do jediného systému zaměstnancům značně usnadnila a zrychlila práci a omezila možnost vzniku chyb při exportech dat mezi různými programy. Vývojáři ERP systému PREMIER rovněž poskyují průběžný update programu, který okamžitě reaguje na novou legislativu v oboru.

O oblibě ERP systém PREMIER mezi uživateli z řad účetních a daňových společností i živnostníků svědčí další noví zákazníci z tohoto oboru, například:

Macte ANIMO spol. s r.o.

Flying accountant s.r.o.

TaxAccount s.r.o.

PROLEX Tax management, s. r. o.

Bc. Anežka Vrbová

AKONTSERVIS s.r.o.

KB Daně s.r.o.

AICCON Consulting s.r.o.

Účetnictví a daně OSNOVA, s.r.o.

a mnoho dalších.

Zajímavostí je, že velká část nově získaných zákazníků přichází na základě pozitivních zkušeností se systémem PREMIER a osobního doporučení jejich obchodních partnerů.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 15leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tím je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 800 subjektů (více než 15 tis. licencí). Dlouhodobé cíle společnosti jsou založeny poskytování produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3