INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

vlajka

Při příležitosti svátku českých výrobků 27. 10. vyhlašujeme oficiální výsledky ankety Český výrobek roku 2017. Hlasování se uskutečnilo ve třech soutěžích: Potravinářské výrobky, Nepotravinářské výrobky a Anketa na Facebooku.

Potravinářské výrobky hodnotila komise zástupců českých výrobců a zákazníků 29. 9. 2017 v parametrech chuť, vůně, vzhled.

Nepotravinářské výrobky hodnotili zástupci českých výrobců podle jednotlivých parametrů a vzhledu. Hlasování na Facebooku se mohli zúčastnit uživatelé Facebooku, kteří v období od 3. 10. do 26. 10. 2017 dávali hlasy (To se mi líbí) nominovaným výrobkům. V každé soutěži jsou výrobky rozděleny podle jednotlivých kategorií. 

Český výrobek je již 11 let značkou důvěry. Označení Český výrobek pomáhá výrobcům i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním oceněním prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orientaci, protože je srozumitelná,nezaměnitelná a výrazná.

Zlaté medaile získaly v kategoriích:

Potravinářské výrobky

Kategorie Uzeniny

Josef Pelant - Doupovské uzeniny, Karlovarský mls

Kategorie Pekárenské a cukrářské výrobky

Pekařství Metzner - Maxi koláč

Kategorie Ostatní

Bzenecké rodinné vinařství - Frankovka 2015, moravské zemské víno, suché

Nepotravinářské výrobky

Kategorie Elektronika

Projektmedia - Magic box

Kategorie Textilní výrobky

CAPU Třebíč - Dámská zimní čepice

Kategorie Vytápění

HS Flamingo - Flamingo SAPORO, krbová kamna

Kategorie Ostatní

Benecykl - Kočárek Kozlík

Hlasování na Facebooku

Kategorie Potravinářské výrobky

Milan Žabčík – Poctivá vepřovka

Kategorie Nepotravinářské výrobky

CAPU Třebíč - Dámská zimní čepice

kompletní výsledky najdete zde:

http://www.ceskyvyrobek.eu/novinky/104-oficialni-vysledky- ankety-cesky-vyrobek-roku-2017

Výhercům gratulujeme a zákazníkům děkujeme za podporu českých výrobků.

za Český výrobek s.r.o.

Ing. Leo Kolečkář, jednatel společnosti
27. října 2017

www.czvyrobek.cz 

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3