INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výrobky a služby

logo_vcem
24. říjen 2011

Region bude mít spolehlivější dodávky elektřiny, přiláká i nové investory. Poslední etapa výstavby a modernizace sítě vysokého napětí v Krkonoších je u konce. Obyvatelům regionu tak již přestanou komplikovat život časté výpadky dodávek elektrického proudu, jejichž důvodem byla zastaralá distribuční síť. Pokládka kabelů vysokého napětí trvala s přestávkami přes dva roky. Stavba, která probíhala v náročném horském terénu, si vyžádala i nasazení speciálních technologií.

20. říjen 2011

Britská společnost Brandbank oznámila vstup do České republiky. V rámci svých plánů na dlouhodobé aktivity v České republice firma otevřela v Praze svou centrálu, kde společně s novými kancelářemi investovala také do vlastního fotografického studia a nových skladových prostor. Brandbank rovněž přijal první nové zaměstnance. Příchod společnosti Brandbank výrazně urychlí rozvoj on-line nakupování v České republice. Brandbank stál před deseti lety u počátku rozvoje on-line obchodování řetězce Tesco ve Velké Británii. Díky tomu společnost nedávno vyhrála v tendru zakázku na rozvoj on-line obchodování řetězce Tesco také v České republice. V současné době má Brandbank v České republice několik významných zákazníků, vedle řetězce Tesco je to také síť cash and carry obchodů Makro. Oblast on-line obchodování (eCommerce) v České republice velmi rychle roste. Zkušenosti a služby společnosti Brandbank jsou pak nezbytné k tomu, aby obchodní řetězce byly připraveny na dnešní zákazníky, kteří stále více používají "vícekanálový" způsob nakupování. Brandbank pomáhá firmám k růstu prodejů, zvyšování efektivity a zároveň snižuje míru nevyužitých příležitostí díky tomu, že vytváří a shromažďuje profesionálně elektronicky zpracované fotografie produktů a informace o nich. Zároveň zajišťuje distribuci těchto dat ve správný čas na správné místo. Brandbank zajišťuje nyní i českým obchodníkům tzv. "one-stop-shop" služby. Obchodníci si tak mohou velmi jednoduše na jednom místě zajistit vytvoření profesionálních fotografií a další informace o svých produktech v digitální podobě. Poté mohou tato data velmi jednoduše a rychle využívat v mnoha oblastech podnikání - pro rozvoj on-line obchodování, pro mobilní nákupní aplikace, distribuovat je svých obchodním partnerům a zákazníkům, nebo je využít v rámci merchandisingu a propagace. "Vidíme Českou republiku jako strategický trh a to podpořilo naše investiční rozhodnutí," řekl Sean Wilkins, ředitel pro mezinárodní rozvoj Brandbank. "Rozšíření do České republiky nám umožní poskytovat ještě lepší služby našim zákazníkům. Vyrostli jsme na velmi vyspělých trzích, kde je on-line nakupování velmi sofistikované. Věříme, že budeme v této oblasti hrát důležitou roli také v České republice tím, že poskytneme naprosto novou úroveň v rychlosti a účinnosti obchodníkům, kteří chtějí nejen prodávat více on-line, ale chtějí také chytřeji řídit informace o svých produktech." Brandbank přináší českým obchodníkům mnoho výhod: - řízení prodejů pomocí elektronického přenosu informací a fotografií produktů do on-line obchodů prodejcům - zrychlení uvádění nových produktů na trh, jejich propagace prostřednictvím vždy aktuálních informací a obrázků produktů - úspora nákladů při využívání těchto informací a obrázků pro propagaci produktů, úspora v oblasti, kde je tradičně obtížné řídit své náklady Vysvětlivky Vícekanálové nakupování - odkazuje na spotřebitele, kteří využívají jak on-line, tak také in-store nakupování. O Brandbank Mezi naše zákazníky patří společnosti Asda-Walmart, Booker, Boots, Makro, Musgrave, Sainsbury's, Tesco a Waitrose. Již více než 12 let jsme úspěšní na světově nejrozvinutějším online trhu s potravinami, a nyní tuto naši zkušenost a know-how přinášíme na nové trhy. S našimi kancelářemi, studii a skladovými prostorami se naše mezinárodní přítomnost neustále rozšiřuje a nyní nás najdete ve Velké Británii, Irsku a České republice, společně s dalšími zastoupeními v Indii, na Filipínách a v Thajsku. (tz)

Makro_logo
20. říjen 2011

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR otevřela novou pozici Head of Customer Management Asia − Vietnam v souvislosti s posílením zákaznické komunikace cílené na vietnamské maloobchodníky. Pozici od 1. 10. zastupuje Vo Van Nam, který dosud pracoval ve funkci Head of Supply Chain Management pro METRO Cash & Carry Vietnam v Ho Či Minově městě.

19. říjen 2011

20. říjen je v řadě zemí spojen s oslavami Dne stromů. K oslavám se připojí 117 měst a obcí z celé České republiky, které v rámci projektu Stromy 2011 zasadí do konce roku 44 tisíc nových dřevin.

tomtom
19. říjen 2011

Nejnovější navigační přístroje řady TomTom GO LIVE s technologií LIVE jsou již k dostání v českých obchodech. Řada GO LIVE využívá přelomovou službu HD Traffic, inovativní uživatelské rozhraní a antireflexní Fluid Touch displej. Zákazník si může vybrat z trojice nových produktů – GO LIVE 820 s úhlopříčkou 11 cm (4,3") a dále GO LIVE 825 a GO LIVE 1005 s úhlopříčkou 13 cm (5").

KU_68_LD
19. říjen 2011

Pod vedením nového majitele se od roku 1994 pozvedala výroba elektrotechnického úložného materiálu na dnešní úroveň srovnatelnou s ostatními světovými výrobci. Znamenalo to investovat značné prostředky do informačních technologií, logistického řešení výrobních provozů, skladování a i odbavování zakázek, modernizace výrobních hal a nákupu technologií.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3