INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Výrobky a služby

logoLM_s_adresou
30. březen 2011

V úterý 29. 3. 2011 uskutečnila LADY moda Zdeny Starnovské ve spolupráci s redakcí časopisu Prosperita a jeho přílohy Madam Business, zajímavou akci pro ženy. V prodejní galerii luxusní dámské konfekce BASLER a Gelco v prostorách bývalé galerie U Řečických ve Vodičkově ulici 10, uspořádala přehlídku nové jarní a letní kolekce luxusní dámské konfekce spojenou s prodejem předváděných modelů a módních doplňků.

29. březen 2011

Doma se cítíte nejlépe. Platí to nejen o lidech a zvířatech, ale také o rostlinách. Do domácích podmínek prostě patří plodiny, vyšlechtěné a namnožené v České republice. Trávy, jeteloviny a travní semena nevyjímaje. Nejde o prázdný reklamní slogan, ale o léty prověřenou zkušenost, kterou vám potvrdí zemědělci, kteří dnes a denně přicházejí do styku s biologickým materiálem.

DLA_Piper_rgb
29. březen 2011

Mezinárodní právní firma DLA Piper významně posiluje svou pozici ve střední Evropě rozšířením své pražské kanceláře o nový tým přicházející z pražské pobočky Wolf Theiss. Při této příležitosti byli novými partnery DLA Piper Prague LLP jmenováni Pavel Marc a Jakub Adam.V souvislosti s s jejich příchodem zahájilo v pražské kanceláři svou činnost oddělení pro poskytování právních služeb v německém jazyce.

Zkazn.program_EB_klov_vizul_fin_28022011_JPG
24. březen 2011

Energetická společnost E.ON připravila pro své zákazníky pod názvem E.ON Energie+Bonus speciální zákaznický program, ve kterém mohou prostřednictvím webových stránek www.eon-energieplusbonus.cz čerpat celou řadu atraktivních nabídek a výhod. Vybere si opravdu každý, nabídka obsahuje vše spojené s energií a sahá od energeticky úsporných spotřebičů, přes cestování až po nezapomenutelné zážitky.

24. březen 2011

Módní a lifestylová značka s.Oliver se rozhodla přivítat první jarní měsíce marketingovou kampaní. Cílem kampaně, naplánované na přelom března a dubna 2011, je představení speciální kolekce MARITIM – Styles and Stripes a posílení povědomí o značce s.Oliver u české veřejnosti.

23. březen 2011

Společnost Apple oznámila, že iPad 2, druhá generace jejího třetího zařízení, které se odklonilo od tradičního počítače, se začne tento pátek 25. března prodávat v dalších 25 zemích. iPad 2 bude dostupný v maloobchodních prodejnách Apple** a u vybraných autorizovaných prodejců Apple v 17:00 hod. místního času a online prostřednictvím obchodu Apple Store** od 1:00 hod. GMT. Společnost Apple dnes také oznámila, že všechny modely zařízení iPad 2 budou dostupné v Hongkongu, Koreji, Singapuru a v dalších zemích od dubna.

Slovo ke dni

  • Zima za námi, plynu je dost

    Před začátkem zimní topné sezóny si podniky ani drobní spotřebitelé nebyli jisti, jak vystačí se zásobami paliv. Teď už to máme za sebou a ministerstvo průmyslu a obchodu s úlevou konstatuje, že jsme obstáli na výbornou. I když zásobování, zvláště plynu z tradičních zdrojů, bylo přerušeno, nic dramatického se nestalo. Není pochyb o tom, že hlavní roli sehrál odpovědný přístup velkých i malých odběratelů, kteří vystačili s tím, co bylo k dispozici. Vcelku logicky tomu napomohly i výrazně vyšší ceny energií a také technologie efektivněji využívající každou kilowatthodinu. Nicméně šetrné nakládání se zdroji musí pokračovat během celého roku, protože levně už nikdo nenakoupí a nadbytek zdrojů zřejmě už navždy patří minulosti. Potvrdilo se tak staré české přísloví, že nouze naučila Dalibora housti. Ku prospěchu nás všech.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3