INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Do služeb Policie ČR míří 38 nových vozů Hyundai IONIQ Electric. Společnost Hyundai Motor Czech ve čtvrtek 18. 6. předala Krajskému ředitelství policie hl. m. Prahy prvních 20 z celkem 38 vozů Ioniq Electric. Jde o další dodávku elektrifikovaných nebo plně elektrických modelů Hyundai pro státní správu.


Z rukou generálního ředitele Hyundai Motor Czech Martina Saitze vozy v barvách Policie ČR ve speciální policejní úpravě převzali policejní prezident brig. gen. Mgr. Jan Švejdar a ředitel Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy brig. gen. Ing. Tomáš Lerch.
„Hyundai je zkušeným a prověřeným výrobcem elektromobilů a velmi nás tak těší, že státní správa volí naše vozy pravidelně. Vozy Hyundai Ioniq Electric jsou navíc šetrné k životnímu prostředí a jsem přesvědčený, že budou Policii České republiky sloužit Do služeb Policie ČR míří 38 nových vozů Hyundai IONIQ Electric. dlouho a spolehlivě,“ uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Martin Saitz.
„Jsem rád, že se Policie České republiky vydala cestou elektromobility a tato auta jsou toho důkazem. Je to technika, která pro nás znamená další technologický posun a věřím, že budou policisté spokojeni,“ uvedl policejní prezident brig. gen. Jan Švejdar.
Osmatřicet vozů Ioniq Electric doplní dalších 96, které již Ministerstvo vnitra využívá. Další fungují ve službách Dopravního podniku hl. města Prahy a Správy státních hmotných rezerv ČR. Státní správa využívá také model Hyundai Kona EV, vyráběný v Nošovicích, který v celkovém počtu téměř třiceti vozů slouží díky centrálnímu nákupu Ministerstva financí ČR i řadě státních institucí, mezi kterými je mimo jiných také Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Hyundai Ioniq Electric je plně elektrickým vozem, jehož dojezd dosahuje až 311 km na jedno nabití. Při DC nabíjení stačí na dobití 80% kapacity jeho lithium-iontového polymerového akumulátoru méně než hodina. Hyundai Ioniq zaujme svým futuristickým designem, jeho karosérie je navíc zkonstruována tak, že s koeficientem čelního odporu vzduchu 0,24 poskytuje maximální efektivitu při jízdě. V interiéru pak cestujícím nabízí maximální pohodlí a nejmodernější bezpečnostní a asistenční systémy.
Značka Hyundai je předním výrobcem elektromobilů a do roku 2025 chce na trh přivést 44 elektrifikovaných nových modelů včetně vozů s hybridním, mild-hybridním, plug-in hybridním a plně elektrickým pohonem. Investice v oblasti elektromobility do roku 2025 dosáhnou 47 miliard euro, do roku 2030 je pak dalších 6,7 miliard určeno na vývoj modelů s vodíkovým pohonem.

 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3