Ikony a symboly pařížského stylu, Ines de la Fressange Paris a DS Automobiles, spojují své know-how a představují v limitované edici svůj nový výtvor. DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS je určen pro klientelu, pro kterou je typická přirozená elegance.
Řízení aut bez řidičů, U Smart Zone, je unikátním a prvním projektem v České republice, který zhmotňuje budoucí možnosti 5G v prostředí reálného města. Projekt vznikl v rámci iniciativy 5G pro 5 měst ve spolupráci Ministerstva průmyslu a obchodu, Ministerstva pro místní rozvoj a Vodafonu, na jehož síti 5G staví. K představení testovacího provozu autonomního řízení vozidel došlo při příležitosti slavnostního otevření nového sídla Inovačního centra Ústeckého kraje. Auta bez řidiče by v budoucnu například mohla vyzvednout doma seniory a odvézt je k lékaři. Podobně by mohla umožnit cestování třeba i lidem s postižením, kteří dosud řídit nemohli.
Dealerská síť značky Hyundai se i přes koronavirovou krizi nadále rozrůstá, v uplynulém týdnu bylo slavnostně otevřeno dealerství AUTO IN ve východočeské metropoli Pardubicích.
Dopad epidemie koronaviru na trh s ojetými automobily je stále naprosto drastický, trpí dokonce ještě více než trh s novými vozy. Zatímco se v minulém roce každý měsíc prodalo zhruba 40 000 ojetin, letos je to o desítky procent méně. Na trhu je rovněž nedostatečná nabídka vozů a jejich cena nadále roste. Jak se trh změnil, jaké jsou nové trendy a jakým směrem se bude ubírat, na to jsme se zeptali Jana Kranáta, spoluzakladatele autotržiště Carvago, které na evropské úrovni zajišťuje prodej ojetých vozů kompletně online, včetně door-to-door delivery.
Na pár kliknutí vyfiltrovat konkrétní model z téměř 1 milionu ojetých vozů. Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně online, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive startup Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh.
Společnost Hyundai Motor Company je lídrem digitální transformace v době pandemie onemocnění covid-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Channel Hyundai“ pro chytré televize. Aplikace nabídne zákazníkům nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.
Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...