Covidová krize se zásadním způsobem podepsala na nabídkách leteckých společností. Letů, zejména těch levných, výrazně ubylo. Turisté jsou tak často odkázáni na dopravu vlastním automobilem.
Značka Peugeot v České republice je partnerem nadačního fondu KlaPeto. V rámci tohoto partnerství poskytne nadaci vůz Peugeot 5008 na jeden rok. Toto SUV bude pro KlaPeto nepostradatelným pomocníkem zejména při organizaci klíčového projektu, tradičního výstupu na Sněžku, kterého se každoročně účastní až 3 000 osob.
Od 14. do 20. června 2021 proběhne v České republice akce 7 dní Peugeot Professional. Nabídka je určena pro firemní zákazníky, kterým poskytne k nákupu užitkových vozů značky Peugeot tři atraktivní výhody.
České domácnosti využívají k financování nových aut operativní leasing stále častěji. Zatímco předloni činil jeho podíl na financování nových vozů jen 10 %, loni už narostl na 28,2 %. Vyplývá to z výročních zpráv České leasingové a finanční asociace. Podle společnosti Arval, která operativní leasing v Česku poskytuje, mění tuzemští řidiči v důsledku probíhající pandemie své nákupní chování.
Na výstavbu dobíjecí a plnící infrastruktury včetně nákupu vozidel na alternativní pohon veřejnými dopravci, kraji, městy a obcemi by v letech 2021 až 2027 mělo jít nejméně 16,45 mld. Kč.
Jak ušetřit plavecký bazén oleje, co dokáže digitální dvojče a k čemu jsou chytré rukavice? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Ing. Filip Koliáš, vedoucí Centrálního technického servisu ve ŠKODA AUTO. Vydali jsme se s ním za praktickými příklady toho, co výrobu i péči o planetu posouvá dál:
Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...