Dopad epidemie koronaviru na trh s ojetými automobily je stále naprosto drastický, trpí dokonce ještě více než trh s novými vozy. Zatímco se v minulém roce každý měsíc prodalo zhruba 40 000 ojetin, letos je to o desítky procent méně. Na trhu je rovněž nedostatečná nabídka vozů a jejich cena nadále roste. Jak se trh změnil, jaké jsou nové trendy a jakým směrem se bude ubírat, na to jsme se zeptali Jana Kranáta, spoluzakladatele autotržiště Carvago, které na evropské úrovni zajišťuje prodej ojetých vozů kompletně online, včetně door-to-door delivery.
Na pár kliknutí vyfiltrovat konkrétní model z téměř 1 milionu ojetých vozů. Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně online, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive startup Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh.
Společnost Hyundai Motor Company je lídrem digitální transformace v době pandemie onemocnění covid-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Channel Hyundai“ pro chytré televize. Aplikace nabídne zákazníkům nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) rozšířil portfolio klíčových klientů značky Peugeot. Vítězem jeho tendru na malá užitková vozidla se stal koncesionář značky Peugeot, Federal Cars, který DPP dodal 36 vozů Peugeot Partner, 11 vozů Peugeot Expert a 12 vozů Peugeot Boxer.
Nejžhavější novinka automobilky Hyundai, kompaktní model i20, přichází na český trh ve zcela nové generaci. V úterý 1. 9. startuje online předprodej, který mimo jiné nabídne i možnost nový vůz vyhrát zcela zdarma. Prvních nových vozů se zákazníci dočkají již v průběhu října.
Společnost Hyundai Motor Company začíná uvedením své nové značky IONIQ 10. srpna 2020, zaměřené na elektromobily napájené akumulátory, psát novou kapitolu své historie. Hyundai bude jako lídr v éře elektrifikované mobility nabízet pod značkou IONIQ zákaznicky orientované zážitky z elektrické jízdy. Těžištěm nabídky budou přitom řešení pro online životní styl v souladu s vizí společnosti Hyundai, „Pokrok pro lidstvo“.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...