V automobilovém průmyslu je kvalita jednou z nejcennějších komodit. Stejně jako design, i ona totiž prodává. Podílí se zásadním způsobem na image značky. Stačí jediný nekvalitní produkt, a pověst celé modelové řady může být ohrožena a současně samozřejmě i její prodejnost. Proces kontrol a testování vozů před uvedením na trh je tedy klíčovou etapou. Jak náročný a komplexní tento proces může být, ukazuje například automobilka Peugeot.
Společnost E.ON se snaží neustále zlepšovat a posouvat komfort pro své zákazníky při užívání elektromobilů. Od 1. června dokáže se svojí kartou E.ON Drive nabídnout klientům možnost jednoduše zaplatit jednou kartou u více než 9 000 dobíjecích bodů – a to ve všech sousedních zemích. Na začátku prázdnin se přidá dalších 3 000 dobíječek, aby se lidé dostali pohodlně na dovolenou do oblíbených dovolenkových destinací.
Značka Peugeot představuje nový Peugeot 308 SW, nezaměnitelný a originální model s výrazným designem, elegantním profilem a propracovanou zádí. Je úsporný a supermoderní, aniž by slevil ze zásadních principů a očekávání zákazníků v segmentu kompaktních kombi.
Nový Peugeot 308 SW dorazil na český trh právě včas. 1. června 2022 totiž odstartuje největší marketingová akce značky Peugeot v ČR, Peugeot Emotion Day, a nový model tak zde bude moci zazářit a získat si přízeň potenciálních klientů. Letošní Peugeot Emotion Day navštíví během 40 dní 38 míst po celé České republice.
Pro francouzskou automobilku Peugeot mají dlouhotrvající partnerství tradici i vysokou hodnotu. Na mnohaletém trvání dohodnuté spolupráce si značka zakládá, a to ať už se jedná o podporu sportovních či kulturních projektů, tak i o spolupráce na čistě průmyslové bázi.
S autem bývá trochu radosti a hodně starostí. Ale proč ty nepříjemné věci nepřenechat specializované firmě a sám si užívat jen potěšení z jízdy? Ano, lze to snadno v systému sdílení vozidel. Hovořili jsme o tom s Milanem Beutlem, ředitelem českého zastoupení Anytime Carsharing:
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...