Společnost Hyundai Motor Company začíná uvedením své nové značky IONIQ 10. srpna 2020, zaměřené na elektromobily napájené akumulátory, psát novou kapitolu své historie. Hyundai bude jako lídr v éře elektrifikované mobility nabízet pod značkou IONIQ zákaznicky orientované zážitky z elektrické jízdy. Těžištěm nabídky budou přitom řešení pro online životní styl v souladu s vizí společnosti Hyundai, „Pokrok pro lidstvo“.
Značka DS ve spolupráci se svým partnerem, společností ESSOX s.r.o., připravila pro své zákazníky speciální nabídku financování s cílem usnadnit jim pořízení nového automobilu, tak aby finanční zatížení pro zákazníka bylo co nejpřijatelnější.
Situace na trhu zánovních vozů je i přes problémy způsobené koronavirem stabilní. Množství aut v nabídkách za první pololetí je prakticky shodné se stejným obdobím loňského roku.
Společnost Hyundai Motor Company dnes odeslala lodní dopravou prvních 10 vozidel Hyundai XCIENT Fuel Cell na cestu do Švýcarska. XCIENT Fuel Cell je první velkosériově vyráběné těžké nákladní vozidlo na světě, poháněné palivovými články.
Dopad epidemie koronaviru se daleko razantněji podepsal na prodejích ojetých automobilů než na nových vozech. Trh ojetin za první půlrok 2020 dostal největší ránu ve své novodobé historii, kdy se v meziročním srovnání propadl o 46,53 %, tedy o 27,193 miliard korun.
Jako první závod společnosti ŠKODA AUTO na celém světě bude mít vrchlabský závod na výrobu komponentů ještě v tomto roce uhlíkově neutrální výrobu.
Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...
V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.
Pokračování ...