INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

CSOB_logo
15. únor 2012

Ani opatrnější investor se v dnešní nestálé době nemusí držet od podílových fondů dál. ČSOB Konzervativní fond/KBC Master Fund CSOB Conservative je ideálním způsobem pro ty opatrnější, jak své peníze zhodnotit lépe než na svém klasickém účtu. Fond je i přes momentální ekonomickou situaci na svém historickém maximu a dosahuje průměrné výkonnosti 2,565 % p.a. (od vzniku fondu – informace k 8. 2. 2012).

kb_r_300
15. únor 2012

Webová prezentace společnosti Factoring KB na adrese www.factoringkb.cz se nyní představuje v nové verzi. Moderní grafická podoba odpovídající konceptu Komerční banky nabízí snadnou orientaci a pohodlné užívání. V novém prostředí přibyla oblíbená záložka Často kladené dotazy a také služba fulltextového vyhledávání. To vše v českém a anglickém jazyce.

CSOB_logo
14. únor 2012

V polovině února v ČSOB startují kampaně ke Kreditním kartám a Půjčce na lepší bydlení. Kampaň na Kreditní karty bude zaměřena na cestování a novým klientům nabídne výhody, jako je poukázka na cestovní služby. Půjčka na lepší bydlení zase klientům nabídne předčasné splácení zdarma. Kampaně poběží do konce března a budou podpořeny nejrůznějšími marketingovými nástroji.

CSOB_logo
14. únor 2012

Experti ČSOB předpokládají, že při současném nastavení systému individuálního spoření na důchod v rámci druhého pilíře penzijní reformy by o tyto fondy mělo zájem zhruba 15 procent potenciálních klientů. Zatímco dobrovolné spoření označované jako třetí pilíř penzijní reformy využívá již dnes přes 4,5 milionů občanů, ze současného průběžného systému by podle ČSOB do nově vzniklých fondů přešlo necelých 900 tisíc obyvatel. Od změn ve třetím pilíři si ČSOB slibuje zvýšení průměrné měsíční úložky.

13. únor 2012

MasterCard oznámil prodloužení oficiálního partnerství s Ligou mistrů UEFA v letech 2012-2015. Zápasy Ligy mistrů UEFA 2010/2011 sledovalo 1,1 miliardy fotbalových fanoušků z celého světa. Díky unikátní propagaci od oficiálního sponzora, MasterCard, se lidé ve více než 60 zemích měli možnost připojit k jedné z nejzajímavějších a nejoblíbenějších sportovních událostí roku.

Direct_pojistovna_logo
13. únor 2012

Teploty hluboko pod bodem mrazu, které sužují Českou republiku, mohou působit závažné škody na nemovitostech. Důsledkem silných mrazů často praskají vodovodní trubky nebo rozvody topení a škody v bytech, domech a rekreačních objektech pak nezřídka přesahují částku 50 tisíc korun. DIRECT Pojišťovna přitom v rámci balíčku MAXI pojištění domácnosti i nemovitosti kryje škody vzniklé prasklým rozvodem vody.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3