INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

Direct_pojistovna_logo
1. únor 2012

DIRECT Pojišťovna v roce 2011 dále výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 12 % a k 31. 12. 2011 jich evidovala více než 72 800. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za rok 2011 dosáhlo výše 323,7 milionu Kč (dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 9 %.

Era_logo_final
1. únor 2012

Era přichází na trh s další unikátní službou. Na svých stránkách připravila speciální spořicí kalkulačku, která klientům poradí, jak dosáhnout uspokojivé výše příjmu v důchodovém věku. Kalkulačka dokáže jednoduše spočítat, kolik peněz lze získat navíc k penzi od státu při vhodném využití spořících a investičních produktů.

31. leden 2012

KRUK International s.r.o. je nová společnost na českém trhu správy pohledávek. Společnost patří do mezinárodní skupiny KRUK, která je nezpochybnitelným lídrem v oblasti obsluhy pohledávek na trzích v Polsku a Rumunsku. Nová kvalita, partnerský přístup k dlužníkům a firmám a pochopení jejich situace - to jsou hlavní vlastnosti, kterými se firma vyznačuje. KRUK v Česku a na Slovensku zavádí unikátní smírnou strategii, která se již osvědčila na polském a rumunském trhu. Ta nabízí možnost splatit pohledávky ve formě měsíčních splátek a přináší tedy smírné řešení dluhového problému.

Era_logo_final
26. leden 2012

Z rostoucích cen benzinu a nafty se v poslední době nejednomu řidiči několikanásobně zvýšil tlak. Slabá korunu a vysoké daně ženou ceny pohonných hmot do astronomických sfér. Era / Poštovní spořitelna podává svým klientům pomocnou ruku a v síti čerpacích stanic Čepro EuroOil nabízí slevu 0,40 Kč na litr pohonných hmot.

26. leden 2012

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.

26. leden 2012

Zimní sezona přeje nejen milovníkům zimních sportů, ale také zlodějům lyží a snowboardů. Ročně je během zimní sezony odcizeno lyžařské vybavení za desítky milionů korun. Nechat si lyže pojistit proti krádeži se proto může vyplatit. Kromě pojišťoven, vám dnes lyže pojistí i některé obchody, ve kterých svou výbavu nakoupíte.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3