INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Finance

19. květen 2011

Sdružení Spotřebitel net varuje spotřebitele před obchodem po telefonu. Řada zákazníků si v okamžiku ukončení telefonního hovoru ani neuvědomuje, že právě uzavřela smlouvu. Až ve chvíli kdy je po nich požadováno plnění, se obrací na naše Sdružení s dotazem zda je taková smlouva platná.

18. květen 2011

Začínající podnikatelé hledají pro své podnikání možnosti, jak zajistit financování rozvoje svého podnikání, a stojí tak před otázkou výběru vhodného způsobu financování svých aktivit. Banky mají často velmi tvrdě nastavena všeobecná kritéria a mnohdy se stává, že žadatel neprojde ani základním sítem předdefinovaného schvalovacího procesu. Kampeličky a družstevní záložny, které v současné době opět zažívají rozkvět, bývají v těchto případech daleko otevřenější a žádosti o úvěr hodnotí na základě individuálního přístupu ke každému klientovi. Tam, kde tedy banky zavírají dveře, družstevní záložny často vycházejí vstříc, a to i za velmi výhodných podmínek.

17. květen 2011

Zaměstnanci skupiny Komerční banky vybrali na speciálním účtu Nadace KB Jistota určenému na pomoc zemětřesením postiženému Japonsku celkem 165 050 korun. Správní rada Nadace pak rozhodla o doplnění částky na 250 000 Kč. Příspěvek bude předán na účet japonského Červeného kříže.

17. květen 2011

Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.

AZP_100nej_Allianz_2010
17. květen 2011

Skupina Allianz oznámila výsledky za první čtvrtletí roku 2011. I přes obtížnou situaci na trhu a závažné živelní události dosáhly čtvrtletní příjmy opět vysokých hodnot – 29,9 miliardy euro, tj. pouze o 2,2 procenta méně než rekordních 30,6 miliardy euro v prvním čtvrtletí roku 2010.

16. květen 2011

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) rozšiřuje svoji nabídku o nový produkt, který klientům přinese kromě vysokého výnosu i platební svobodu a zároveň minimální poplatkové zatížení. Turbospoření, jak se nový produkt jmenuje, je forma smlouvy o stavebním spoření, která podporuje jednorázový vklad klienta prostřednictvím pravidelné prémie. Výše této prémie přitom závisí na výši vkladu, takže čím vyšší částku klient vloží, tím větší prémii dostane.

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE