ČSOB na konec roku připravila další zajímavou akci pro klienty, kteří mají aktivovanou službu zabezpečení internetových plateb kartou s technologií 3D Secure. Banka spojila síly s elektro specialistou DATART, který do konce roku svým klientům nakupujícím v jeho internetovém obchodě ČSOB debetní či kreditní kartou nabídne bonus v podobě dopravy zboží zdarma a další výhody.
Děti na rozdíl od dospělých nenechávají nákupy vánočních dárků na poslední chvíli, ukázal průzkum* GE Money Bank mezi žáky zapojenými v projektu Rozumíme penězům. Čtyři z 10 dětí letos za dárky utratí od 500 do 1000 korun, téměř čtvrtina pak ještě více. Za dárky platí nejčastěji hotově. Podle průzkumu se žáci chovají k penězům zodpovědně, dvě třetiny by se kvůli koupi vánočních dárků nezadlužily.
ČSOB od začátku prosince začíná nabízet unikátní řešení pro podnikatele v podobě nové ČSOB Vkladové karty. Karta je určena pro firmy, které chtějí své zaměstnance oprávnit pouze k vkladům (nikoli už výběrům nebo nahlížení na účet). Díky této kartě jim umožníme využívat pro odvody tržeb sítě našich vkladových bankomatů. Klient tak získá větší pohodlí a také finanční výhodu, neboť vklad prostřednictvím tohoto bankomatu je zdarma.
UNIQA pojišťovna je pojišťovacím partnerem právě zahajované výstavy v ostravském Domě umění nazvané Černá slunce / Odvrácená strana modernity 1927-1945. Pojištění expozice okolo dvou set děl od čtyřiceti umělců této epochy bylo sjednáno formou „z hřebíku na hřebík", což znamená, že zahrnuje jednak pojištění cesty exponátů na výstavu a po skončení zpět k vlastníkům, a jednak jejich pojištění po celou dobu výstavy v Galerii výtvarného umění v Ostravě. Celková pojistná hodnota činí bezmála tři sta milionů korun.
Era zavádí na svých Finančních centrech samoobslužnou zónu - tzv. Era Point. Jde o speciální místo s připojením na internet, které bude sloužit klientům i neklientům k vyřízení jejich potřeb v elektronickém bankovnictví nebo například k získání informací o produktech. Era Point bude umístěn na 58 z celkových 62 Finančních center, u nově budovaných bude již samozřejmostí.
Klíče schované v květináči nebo pod rohožkou, otevřená okna a také Facebook a Twitter, to jsou nejčastější chyby, které bytařům usnadňují práci. Vyplývá to z výsledků průzkumu pojišťovny MORE THAN, sesterské společnosti DIRECT Pojišťovny, jenž proběhl ve Velké Británii mezi bývalými zloději.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...