V návaznosti na jarní kampaň podporující ČSOB Studentské konto Plus připravuje ČSOB na podzim její pokračování, tentokrát zaměřené na studenty vysokých škol. Hlavním komunikačním kanálem kampaně se opět stane Facebook, kde bude kampaň podpořena soutěží o „nejabsurdnější brigádu", v níž jedenáct studentů může vyhrát 11 111 Kč.
Komerční banka upravila parametry Profi úvěru pro podnikatele a malé firmy. Zvýšení maximální výše úvěru, prodloužení splatnosti i zvýšení limitů úvěru poskytnutého bez zajištění zjednoduší podnikatelům přístup k financím. Podnikání usnadní také produkty společností Factoring KB a SG Equipment Finance, které mohou klienti nově získat jednoduše také na pobočkách Komerční banky.
Mezinárodní pojišťovací skupina RSA Insurance Group, 100% vlastník DIRECT Pojišťovny, nedávno oznámila uzavření partnerství s bankou SEB Bank v Estonsku. Předmětem dohody je poskytování neživotního pojištění v distribuční síti této banky. V Estonsku působí RSA již pět let a je jednou z pěti největších pojišťoven na místním trhu.
Za první měsíc fungování programu GEniální výběr ušetřili uživatelé bankomatů GE Money Bank přes 630 tisíc korun. Na českém trhu unikátní program totiž odměňuje za výběr hotovosti z bankomatů slevovými kupóny. Ty získává úplně každý, není nutné být klientem GE Money Bank. Slevu u partnerů programu uplatnilo již třináct tisíc zákazníků.
Triglav pojišťovna prodloužila letní akci nazvanou Dovolená bez starostí s mimořádnou slevou na cestovní a úrazové pojištění až do konce října. Klienti si tak mohou i nadále sjednávat krátkodobé i dlouhodobé pojištění na cesty o 20 % levněji. Důvodem je mimořádný zájem klientů, který se letos projevil v meziročním nárůstu letních prodejů cestovního pojištění o 64 %.
Sazby hypoték na historicky nízké úrovni a obavy z další možné recese – to jsou důvody, proč klienti při vybírání hypotečního úvěru častěji než dříve sahají po dlouhodobých fixacích. ČSOB těmto klientům vychází vstříc a přináší akční nabídku, která je tentokrát zaměřená na 10leté fixace.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...