INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

25. červenec 2011

O téměř 31 % na 349 milionů korun zvýšila společnost UniCredit Leasing čistý konsolidovaný zisk za rok 2010 a dosáhla tak jednoho z nejlepších finančních výsledků ve své 20 leté historii. Konsolidovaný vlastní kapitál společnosti dosáhl k 31. prosinci 2010 výše 5,3 miliardy Kč s meziročním nárůstem o 1,4 %. Výsledky jsou podle Mezinárodních účetních standardů (IFRS) a auditované.

19. červenec 2011

Před cestou do exotických zemí si většina Čechů sjedná cestovní pojištění, ale v případě tradičních turistických destinací lidé pojištění často podceňují . Přitom zdravotní komplikace v Chorvatsku, Řecku, Itálii nebo Bulharsku mohou vyjít až na desetitisíce korun. Jak vyplývá z údajů DIRECT Pojišťovny, transport letadlem kvůli zlomené noze s dlouhou fixací může nepojištěného českého turistu stát až 300 tisíc korun. V případě, že se léčba zranění v cizině protáhne nad plánovaný pobyt, kryje cestovní pojištění od DIRECT Pojišťovny automaticky také tyto narůstající náklady spojené s léčebnými výlohami.

19. červenec 2011

Společnost ČSOB Leasing je strategickým partnerem pro financování manipulační techniky Hyundai. Stalo se tak na základě uzavření smlouvy se společností Mátl & Bula, spol. s r.o., která je výhradním dovozcem manipulační techniky Hyundai do ČR.

19. červenec 2011

Zatímco mladší generace si evidenci rodinných financí nevede, čeští senioři mají rádi v oblasti peněz až pedantický pořádek. Téměř 60 % z nich si každý měsíc sestavuje rodinný rozpočet a tzv. „obálkuje" výdaje, více než polovina dokonce ví o každém pohybu na účtu. Vyplývá to z průzkumu Poštovní spořitelny zaměřeného na finanční zvyklosti a gramotnost seniorů.

19. červenec 2011

Era první konto, které pomáhá našetřit dětem peníze pro vykročení do dospělosti, nyní nabízí další, na českém bankovním trhu ojedinělý benefit. V síti Finančních center je možné od 1. července uzavřít dodatek k Era prvnímu kontu pod názvem „Dárek pro život". Poté nebude moci nikdo převést či vybrat z konta peníze, k dispozici budou dítěti až po dosažení plnoletosti.

Loterie_-_logo
18. červenec 2011

První plnohodnotná loterie po více než 50 letech nese název Loto a lidem ji přináší společnost Fortuna. Výherní bude zhruba každý čtvrtý tiket, jackpot v hodnotě desítek milionů korun je možné vyhrát již za jeden vsazený sloupeček v ceně pouhých 20 korun. Fortuna Loterie se vrací k původnímu účelu loterie, podpoře charitativních projektů, zaměřila se na oblast znevýhodněných dětí. Mezi partnery patří Centrum Paraple, Fond ohrožených dětí a Konto Bariéry. Další partneři budou následovat v krátké době. Každý zákazník, i když nevyhraje, koupí tiketu přispěje na dobrou věc.

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE