INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Přední firma přímého prodeje dosáhla v roce 2011 dvouciferného růstu. Alticor Inc., mateřská firma společnosti Amway ČR s.r.o., oznámila ke konci roku 31. prosince 2011 celosvětový obrat ve výši 10,9 miliard USD. Výsledek představuje oproti obratu v roce 2010 ve výši 9,2 miliard USD 17% nárůst. Loňský rok byl šestý v řadě, kdy společnost zaznamenala růst, stejně jako v 11 z posledních 12 let.

„Po více než 50 let celosvětově a 18 let v České republice pomáhá společnost Amway lidem k lepšímu životu tím, že nabízí příležitost vlastního podnikání podporovaného silnými značkami a inovativními produkty," řekla Ildiko Dikošová, ředitelka Amway ČR. „Za úspěch zde i po celém světě vděčíme milionům distributorů Amway, kteří si plní své cíle prostřednictvím podnikání AMWAYTM."
Ve více než 80 zemích a oblastech světa prodávají výrobky AMWAY více než 3 miliony lidí. Kromě podpory svých distributorů společnost Amway neúnavně propaguje přímý prodej po celém světě, zejména však na trzích, na kterých působí. Pracovníci vedení společnosti zastávají přes 50 vedoucích funkcí v zastřešujících institucích odvětví.

Nejprodávanějšími jsou výrobky z oblasti výživy
Investice do globálních prémiových značek NUTRILITETM a ARTISTRYTM pomohla distributorům Amway po celém světě dosáhnout rekordních prodejů výrobků z oblasti výživy a kosmetiky.
V současné době je značka NUTRILITE světovou jedničkou v prodeji vitaminů a výživových doplňků*, rekordní prodej v kategorii se v roce 2011 přiblížil hodnotě 4,7 miliardy USD. Více než třetinu tohoto objemu tvořil prodej vitaminových minerálních bylinných doplňků NUTRILITE Protein Powder a DOUBLE XTM. Mezi hlavní novinky značky Nutrilite patřily minulý rok doplňky MEMORY BUILDERTM, Vitamin C Plus Extended Release a All-Plant Protein Powder.
Prodej kosmetických přípravků a prostředků osobní hygieny dosáhl loni téměř 2,8 miliardy USD. Nejvíce k tomu přispěla značka ARTISTRY, která patří celosvětově mezi pět nejprodávanějších prémiových značek v oblasti péče o pleť** a připsala si první příčku na rychle se rozvíjejícím čínském trhu. Intenzivní obnovující peeling pleti ARTISTRY představený globálně v roce 2011 byl první z nové řady domácích přípravků pro péči o pleť, která nabízí účinek podobný profesionálním klinickým přípravkům. Mezi další důležité novinky roku 2011 patří Oční krém LuXury a řada péče o pleť ARTISTRY pro muže.

Prodej výrobků pro domácnost dosáhl hodnoty 2,2 miliardy USD. Hlavním faktorem byl pokračující vysoký prodej vodního filtru eSpringTM, vzduchového filtru ATMOSPHERETM a výrobkové řady AMWAY HOMETM. Prodej výrobků, které nespadají pod kategorie výživy, kosmetiky ani výrobků pro domácnost dosáhly v roce 2011 hodnoty 600 milionů USD.

Globální společnost, která přemýšlí lokálně
Amway je globální společnost, která přemýšlí i jedná lokálně, a cítí silnou zodpovědnost za místa, kde působí. V devátém roce kampaně AMWAY ONE BY ONETM na pomoc dětem poskytli distributoři a zaměstnanci po celém světě prostřednictvím jednotné platformy pomoc 1,5 milionu dětí celkovou částkou 25 milionů USD a 200 000 hodinami dobrovolnické práce. Od roku 2003 pomohla kampaň 9,5 milionu dětí příspěvky ve výši 166 milionů USD a 2,5 miliony hodin dobrovolnické práce.


O společnosti Alticor
Alticor (www.alticor.com), mateřská firma společnosti Amway (www.amway.com), je jednou z největších firem přímého prodeje na světě. Společnost Amway byla založena v roce 1959 a operuje z USA. Nabízí spotřební zboží a obchodní příležitost ve více než 80 zemích a oblastech světa, ve kterých více než 3 miliony distributorů buduje své vlastní podnikání AMWAY. Nejprodávanější značky z portfolia Amway jsou vitaminové, minerální a výživové doplňky NUTRILITE, kosmetika a výrobky pro péči o pleť ARTISTRY a systémy úpravy vody eSpring. Společnost Alticor, která celosvětově zaměstnává přes 20 000 zaměstnanců, je v soukromém vlastnictví rodin Van Andelů a DeVosů. Ve funkci ředitele působí Steve Van Andel a prezidentem je Doug DeVos. Celou firmu řídí správní rada vedená členy obou rodin a dvěma externími řediteli. Společnost vyvíjí výrobky a poskytuje výrobní a logistické služby prostřednictvím společností Access Business Group a Alticor Corporate Enterprises. Novinky najdete na stránce www.globalnews.amway.com.

O společnosti Amway Česká republika s.r.o.
Společnost Amway se sídlem v Praze působí v České republice od roku 1994. Amway ČR nyní zaměstnává 15 pracovníků a spolupracuje s ní vice než 27 000 nezávislých distributorů.

* Zdroj: Euromonitor International Limited; Vitaminy a výživové doplňky, svět, doporučená maloobchodní cena, 2010.
** Zdroj: Euromonitor International Limited; Péče o krásu a osobní hygienu 2011, kategorie a podkategorie prémiové kosmetiky a prémiové péče o pleť; globální doporučená prodejní cena v roce 2010.

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3