INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

Firmy

23. listopad 2011

Po roce se uskutečnila ve všech restauracích McDonald's v České republice charitativní akce McHappy Day. Při této příležitosti věnuje McDonald´s ČR každoročně finanční prostředky na činnost obecně prospěšné společnosti Ronald McDonald Charity. V tento den jde polovina tržeb z prodeje všech porcí hranolků a veškerý výtěžek z prodeje samolepek Pomocná ruka na financování ubytovacích kapacit pro dlouhodobě nemocné děti a jejich rodiny v areálu FN Motol v Praze.

10. listopad 2011

AMCON bude v průmyslovém parku v Chrášťanech u Prahy kompletovat díly pro zařízení na zpracování odpadové vody ve výrobě a čistírnách odpadních vod. Společnost v České republice uzavřela kontrakty s dvacítkou českých dodavatelů v hodnotě přesahující 50 miliónů korun. S investičním projektem významně pomohla agentura CzechInvest, vyhledala pro AMCON všechny požadované dodavatele ve svých databázích.

7. listopad 2011

Podle průzkumu, který v říjnu provedla agentura STEM/MARK, pouze 16 % zaměstnanců rádo navštěvuje večírky a další akce organizované jejich zaměstnavatelem. Téměř třetina zaměstnanců uvedla, že na firemní „mecheche" chodí jen, když na to mají náladu. Firemní večírek je přitom důležitý nástroj, díky kterému se posiluje kolektiv. Zároveň je to možnost se neformálně setkat s vedením společnosti či kolegy z jiných oddělení. K motivování zaměstnanců večírek navštívit dnes už obvykle nestačí jen chlebíčky a rozlévané víno zdarma. Firmy proto přichází s netradičními místy i programem.

100_9396_1
3. listopad 2011

Absolutními vítězi hodnocení českých firem podle ukazatele EVA za rok 2010 se jednoznačně stali mobilní operátoři Telefónica O2 Czech Republic a T-Mobile Czech Republic. Třetí příčku, s výrazným odstupem, obsadila energetická společnost Dalkia Česká republika. Titul „Skokan roku" vybojovala  ŠKODA AUTO, prudký propad naopak zaznamenal dlouholetý leader žebříčku EVA TOP 100, společnost ČEZ.

2. listopad 2011

Strach z nadcházející ekonomické recese nutí nejen ministra financí připravit krizový scénář naší ekonomiky, ale také nabádá mnohé manažery hledat nová řešení stávajících, zejména odbytových problémů. Stále bude platit, že nové trhy = nový odbyt = více práce doma = nižší nezaměstnanost i když o tom z pohodlnosti mnozí zodpovědní lidé ze státní správy a z některých firem vůbec nechtěli slyšet.

1. listopad 2011

V Brně se představil nový projekt nezávislého bydlení: Freedomek 2Plus o půdorysu 43 m². Navazuje tak na tradici Brna jako centra funkcionalismu a inovací. Freedomek je výjimečný použitou technologií, unikátním designem a především novým přístupem architektury k myšlence moderního a svobodného bydlení. Pořízení Freedomku je levnější než koupě běžného bytu, má minimální provozní náklady a poskytuje obyvatelům veškerý komfort. Díky dřevěné konstrukci je jeho ekologická stopa minimální. Může být také zcela nezávislý na inženýrských sítích.

Slovo ke dni

  • Češi zelenají

    Je to hodně nebo málo? Průzkum tvrdí, že 17 procent Čechů, tedy asi každý šestý, jsou ochotni si připlatit za zelenou energii. Ostatní zřejmě vědí, že za elektřinu z obnovitelných zdrojů už dlouho platí „ekologickou daň“ a těží z toho například solární baroni. Tři čtvrtiny obyvatel ČR třídí odpad a používají úsporné spotřebiče. Jen se neví, jestli vědomě a dobrovolně, nebo proto, že jiné spotřebiče se už ani nedají koupit. Ochrana planety je jistě chvályhodná a nutná, nicméně by měli lidé mít při rozhodování, jaké prostředky k tomu volit, více svobody. Zřejmě by se ukázalo, že procenta „zelených“ Čechů by ještě stoupla a zejména by se zvýšila jejich spokojenost.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Ochrana duševního vlastnictví v kontextu Inovační strategie ČR na léta 2019–2030 31. leden 2020

Vláda České republiky schválila počátkem roku 2019 klíčový dokument Inovační strategie České republiky 2019–2030 (Country for the Future), který RVVI zpracovala v úzké spolupráci s týmem osobností z řad podnikatelů, vědců, akademiků a zástupců veřejné správy. Dokument vytyčuje nové priority, jejichž naplnění by mělo Českou republiku do roku 2030 zařadit mezi nejinovativnější země Evropy. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE