INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Firmy

19. červenec 2011

Společnost Lidl zaznamenala v posledním roce velký úspěch. Její slogan „Lidl, správná volba!" opětovně potvrdili zákazníci v anketě Obchodník roku 2010, v níž byl LIDL již potřetí za sebou zvolen Obchodníkem roku. Opětovného prvenství by společnost nemohla dosáhnout bez kvalitních zaměstnanců. Společnost Lidl si cení svých zaměstnanců, a proto jim meziročně navýšila platy.

VIIF_2011_-_HANOJ_001
15. červenec 2011

Marketingová firma WMC (Winter Management and Consulting ), přes 16 let specialista výhradně na Vietnam, zajistila možnost nadstandardní prezentace a akvizice na 20. mezinárodním všeobecně průmyslovém veletrhu VIIF ( Vietnam International Idustry Fair ) ve Vietnamu, v hlavním městě Hanoji, který se bude konat od 19. do 23.října 2011. Tradičně opět bude mít na něm marketingová firma WMC společnou otevřenou expozici svých klientů na tomto prestižním veletrhu. Tento veletrh a expozici WMC navštěvují přední státní činitelé VSR, například v roce 2002 jej navštívil současný premiér VSR pan Nguyen Tan Dung s doprovodem.

11. červenec 2011

V červnu bylo vyhlášeno 235 firemních bankrotů a současně bylo podáno 558 návrhů na firemní bankrot. Za prvních šest měsíců bylo celkově vyhlášeno 1174 firemních bankrotů. Počet osobních bankrotů se v červnu vyšplhal na 1012. Za první půlrok byly osobní bankroty vyhlášeny u 5299 osob, což je o 2 667 případů více než ve stejném období loňského roku. Meziročně se tak počet osobních bankrotů zvýšil o 101 %. Vyplývá to z nejnovější analýzy, kterou poskytla společnost CCB – Czech Credit Bureau.

11. červenec 2011

Spojením účetních seskupení IGAF Worldwide, Polaris International a Fudion International vzniklo třetí největší sdružení nezávislých poradenských společností na světě. Nová asociace s názvem IGAF Polaris generuje roční obrat 1,82 miliardy amerických dolarů a řadí se tak k nejvýznamnějším seskupením poradenských firem ve světě. Členem asociace je i česká poradenská skupina APOGEO Group.

29. červen 2011

Poradenská společnost Dun & Bradstreet (D&B - NYSE:DNB) ve spolupráci se svým ruským partnerem, agenturou Interfax, vyvinula unikátní scoringový model – Due Diligence Index Ruska, který pomáhá odhalovat tzv. „shell" nebo „single-transaction" společnosti založené za účelem možného finančního podvodu. Due Diligence Index tak pomáhá prověřovat ruské podnikatelské subjekty a poskytuje vysokou míru jistoty, zda sledovaný potenciální obchodní partner je spolehlivý a skutečně existuje.

28. červen 2011

Výběrové řízení na realizaci výstavy VOD-KA a odborných konferencí vyhlášené sdružením Sovak, zastupujícím provozovatele vodovodů a kanalizací v ČR, vyhrála agentura Exponex. Veletrh VOD-KA má za sebou již šestnáctiletou tradici a je největší odbornou akcí v České republice. Pravidelně se jí účastní na 200 vystavovatelů a každoročně zaujme kolem 9000 návštěvníků.„Během posledních šesti let byla VOD-KA součástí veletrhu WATENVI v Brně.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE