INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Firmy

6. červen 2011

Poskytovatel integrovaných logistických řešení DB Schenker již pátým rokem podporuje Centrum Paraple. Společnost pomáhá nejen po finanční a logistické stránce, ale do podpory se zapojují i dobrovolníci z řad zaměstnanců. Také letos je DB Schenker partnerem populárního charitativního Běhu pro Paraple, který se uskuteční 9. června 2011 v pražských Letenských sadech. Pomáhat bude se zajišťováním přeprav veškerého materiálu, jako jsou stany, pódium, bariéry a přístřešky od dodavatelů, ale také s organizací.

31. květen 2011

Města a obce mají možnost získat příspěvek na výsadbu stromů. Nové grantové řízení Nadace ČEZ s názvem Stromy 2011 je určeno na podporu výsadby zeleně na veřejných prostranstvích. O nadační příspěvek v maximální výši 200.000 Kč mohou obce žádat do 30. června.

30. květen 2011

Tato mezinárodní odborná veletržní akce s konferencí, která se na Novém výstavišti v Mnichově koná ve dnech 8. až 10. června, je největší přehlídkou solárních technologií v Evropě. Na výstavišti v Mnichově se letošního jubilejního 20. ročníku výstavy zúčastní i divize Obnovitelných zdrojů společnosti Schneider Electric. V řadě exponátů zaměřených na solární a fotovoltaický průmysl, představujících mimořádnou dynamiku celosvětového trendu v tomto odvětví, prezentuje svá solární řešení i svou vizi do budoucnosti s ohledem na výrobu a spotřebu elektrické energie.

25. květen 2011

Receptem na úspěch budou podle posledního výzkumu PwC (Price Waterhouse Coopers) u českých generálních ředitelů inovace. Firmy plánují nabírat nové zaměstnance a zároveň se padesát osm procent generálních ředitelů obává nedostatku kvalifikovaných odborníků. Je zřejmé, že krize končí a jedním z klíčových faktorů úspěchu budoucnosti jsou lidé – nositelé nápadů, myšlenek, inovativních řešení a nových procesů. Právě tyto trendy potvrzuje i nejvýznamnější reprezentant oboru, který po osmácti letech mění svůj název z  ČSRLZ (České společnosti pro rozvoj lidských zdrojů) na PMF (People Management Forum).

st_gobain_ADFORS_logodef
24. květen 2011

Saint-Gobain Technical Fabrics, pod který spadá v České republice Saint-Gobain Vertex, s.r.o., odhalila při příležitosti frankfurtského veletrhu Techtextil 2011 svou novou identitu: ADFORS. Jde o novou obchodní značku posilující strategii skupiny Saint-Gobain, založenou na prosazování silných značek v odvětví stavebnictví a habitat*. Skupina Saint-Gobain tak značku ADFORS podpoří i grafickou identitou, která jasně vyjadřuje její příslušnost ke skupině.

20. květen 2011

Rodinný pivovar Bernard získal v soutěži o nejlepší firemní periodika Zlatý středník 2010 ocenění za nejlepší B2C magazín Vlastní cestou a webovou prezentaci. Zvláštní cenu Marketingového klubu České republiky pak obdržel BERNARD za magazín Vlastní cestou a třetí místo v nově vzniklé kategorii Zlatá litera, která hodnotí kvalitu a obsah textů.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE