INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Firmy

Logo_Vesel_zoubky
31. březen 2011

S cílem pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti správné péče o zuby a uvědomělém jednání v rámci prevence vzniku zubního kazu přichází společnost dm drogerie markt v dubnu 2011 s iniciativou Veselé zoubky. „Součástí dm filosofie je příkladné působení ve svém okolí, a proto dm každý rok připravuje a realizuje aktivitu v souladu se společenskou zodpovědností firem, jejímž cílem je v letošním roce pomoci v edukaci školních dětí v oblasti správné péče o zuby. Ač si to většina z nás neuvědomuje, zubní kaz zůstává i v 3. tisíciletí nejrozšířenějším infekčním onemocněním.," uvedla ve své úvodní řeči Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti dm a vedoucí resortu marketingu a nákupu.

Pic_46618705
31. březen 2011

Charitativní projekt společnosti Chèque Déjeuner pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni přispěje částkou 100 000 Kč na sirotčinec v konžské obci Katana, kde v tuto chvíli žije sto dětí ve velmi chudých poměrech. Do projektu Kongo – Člověk v tísni se během dvou měsíců jeho trvání aktivně zapojili nejenom smluvní provozovny společnosti, ale i její zaměstnanci. Společnost Chèque Déjeuner se na celkové částce podílí významnou měrou.

30. březen 2011

Mezi českými firmami převládá pozitivní názor na používání stravenek. Vyplývá to z výzkumu společnosti Factum Invenio, která na základě využití techniky telefonických rozhovorů (CATI) položila sadu otázek zástupcům firem z celé České republiky. Dotazování proběhlo na vzorku 714 respondentů.

Albert_logo_FINAL_CMYK
25. březen 2011

Dvacet let působí na domácím retailovém trhu společnost Ahold ČR, která je zároveň jedním ze čtyř nejsilnějších hráčů mezi maloobchodními řetězci. Společnost prošla za dvacet let významnými změnami.

24. březen 2011

Kolínská automobilka TPCA vyhlašuje již sedmý ročník grantového programu TPCA Partnerství pro Kolínsko. Jeho prostřednictvím rozdělí opět 4 miliony korun na projekty rozvíjející region v okruhu do 30 km od TPCA. Během předchozích šesti ročníků podpořila projekty za celkem 24 miliony korun.

24. březen 2011

Šestý ročník Světového dne ledvin přilákal na preventivní vyšetření ledvin rekordní množství lidí. Všech 13 dialyzačních středisek a ambulancí B. Braun Avitum v České republice zaznamenalo výrazné navýšení počtu návštěvníků oproti předchozím ročníkům a velký zájem vzbudila také mobilní ambulance, jejíž posádka prováděla vyšetření v blízkosti zastávek metra a autobusu Chodov. Celkově přišlo na preventivní vyšetření do dialyzačních středisek a ambulancí B. Braun Avitum více než 1300 lidí.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE