INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

15. srpen 2013

Český strojírenský podnik ZKL s uznávaným celosvětovým renomé se nebojí velkých plánů. V nepříliš stabilním ekonomickém prostředí plánuje pro rok 2013 navýšení prodeje výrobků o 10 % oproti roku 2012. Umožní jej především nové technologie, které byly implementovány do výroby. Inovace čeká také skladovací kapacity. V červenci 2013 byla zahájena výstavba centrálního skladu hotových produktů v areálu společnosti ZKL Brno, a.s. Projekt je financován dceřinou společností ZKL Reality s.r.o. Zahájení provozu nového systému je plánováno na počátek 2. čtvrtletí roku 2014.

12. srpen 2013

Společnost OKNOPLAST patří již po dvě dekády mezi přední evropské výrobce oken. V reakci na požadavky evropského trhu se OKNOPLAST letos transformuje do skupiny OKNOPLAST Group, jež se skládá ze tří společností – OKNOPLAST, WnD a Aluhaus. Tento krok umožní ještě větší diferencování produktové nabídky a její přesné přizpůsobení potřebám zákazníků. OKNOPLAST tímto krokem sleduje posílení pozice a zvýšení podílu na trhu.

tokoz logo
6. srpen 2013

Největší tuzemský výrobce visacích zámků, zámkových vložek a kování, žďárská společnost TOKOZ, oznámila zahájení spolupráce s agenturou FYI Prague. Ta bude zajišťovat korporátní i produktové PR a realizovat aktivity posilující značku.

24. červenec 2013

Mlékárna ve Varnsdorfu byla založena v nelehké době roku 1943 a její život prodělal za 70 let historie mnoho změn. Stejně jako život  regionu rozhraní Lužických hor a národních parků Českého a Saského Švýcarska.

23. červenec 2013

Ve druhém čtvrtletí letošního roku zaznamenala skupina Unipetrol provozní zisk před úroky, daněmi, odpisy a amortizací (EBITDA LIFO) 663 milionů Kč (meziroční pokles -51 %), k čemuž pozitivně přispěly petrochemický a maloobchodní segment. Obrat činil 24,710 mld. Kč (meziroční pokles -9 %). Výsledky byly ovlivněny meziročně nižšími prodejními objemy v rámci rafinérského i petrochemického segmentu, nižšími rafinérskými maržemi, nebo vyššími poplatky na podporu obnovitelných zdrojů (POZE). Přetrvávající velmi dobrá úroveň petrochemických marží, lepší prodeje polymerů nebo vyšší prodeje v maloobchodním segmentu zmírnily dopad negativních faktorů.

22. červenec 2013

Společnost Eaton, diverzifikovaný průmyslový výrobce, dnes slavnostně zahájila výstavbu svého nového špičkového inovačního centra v Roztokách u Prahy. Slavnostní ceremonie se zúčastnilo regionální vedení společnosti, akademičtí hodnostáři Českého vysokého učení technického (ČVUT), starosta města Roztoky u Prahy, vysocí představitelé agentury CzechInvest i zástupci developera, jímž je společnost Trigema.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3