Maloobchodní řetězec BILLA testuje nový marketingový koncept prodejen zaměřený na komunikaci cen klíčového sortimentu. U zhruba sedmi stovek druhů zboží bude totiž BILLA na základě vlastního srovnávání nasazovat ceny tak, aby byly nižší než u konkurence. Vybrané produkty se speciální cenou budou v prodejně také výrazně označeny.
Roku 1992 se rakouská společnost dm drogerie markt GmbH rozhodla expandovat do okolních států střední a jihovýchodní Evropy a jako první destinaci si vybrala český trh. Před dvaceti lety se tak začala psát úspěšná historie společnosti dm drogerie markt s.r.o. v České republice, která byla založena jako 100% dceřiná společnost rakouské dm.
Společnost Schüco, světový lídr v oblasti opláštění budov a solárních systémů, navázala na loňskou podzimní roadshow a opět vyrazila se svým Demotruckem do ulic. Cílem letošního eventu bylo přiblížit tematiku solárních systémů a přímo oslovit koncové uživatele.
Akvizice tří společností během necelých dvou měsíců, taková je letošní bilance tuzemského lídra na poli podnikových informačních systémů, společnosti Asseco Solutions. Po nedávné integraci ARCON Technology se v těchto dnech staly součástí Asseco Solutions další dvě renomované softwarové společnosti. 2. dubna byla podepsána smlouva s JPN. consulting a 4. dubna s NZ SERVIS.
Dne 6. 4. 2012 otevírá dm po regeneraci prodejnu v Teplicích, a to v Srbické ulici v Olympia Centru v Teplicích. Cílem regenerace bylo především zvětšit prostorové dispozice prodejny a tím zlepšit nákupní možnosti pro zákazníky. Zákazníci mají více prostoru a nakupují v příjemnější atmosféře.
Český železniční dopravce LEO Express rozjel první hromadnou náborovou kampaň. Hledá stevardy/stevardky, pokladní, operátory/operátorky call centra, ale také strojvedoucí a dispečery/dispečerky, kteří budou zajišťovat železniční přepravu cestujících na trase Praha-Ostrava. V letošním roce LEO Express plánuje získat na trhu práce přibližně 80 spolehlivých, pracovitých a seriózních žen a mužů, jež se hodlají chopit šance a podílet se na expanzi nové perspektivní firmy.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...