Ve 23. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku obhájila Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) zlatou medaili v kategorii Autopojištění.
V mezinárodní soutěži Red Dot Design Award 2024 zaznamenala česká společnost Plastia významný úspěch. Dva z jejích produktů, nádoba na bioodpad a vermikompostér do záhonu, byly oceněny v kategorii Product Design.
Šestice kongresových ambasadorů si 16. dubna v Praze převzala ocenění v rámci již 13. ročníku Ambassador Awards Evening.
To, co je kvalitní, právem získá brzy pozornost zákazníka, ať je jím firma, nebo běžný spotřebitel, jednotlivec. Když se mezi lidmi rozhlásí, že ten a ten řemeslník drží slovo a odvádí práci, jakou slíbil, brzy se mu hrne jedna zakázka za druhou.
Šestice kongresových ambasadorů si v úterý 16. dubna v Rezidenci primátora hlavního města Prahy převzala ocenění v rámci již 13. ročníku Ambassador Awards Evening.
Co je to kvalita? Vnímáme ji v celé šíři? Liší se obsah tohoto pojmu ve srovnání s dobou před 30 lety? Jak ji správně charakterizovat? Proč má smysl o ní hovořit? Otázek by bylo pro nadšence a příznivce diskuzí nad uvedeným tématem jistě dost.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...