INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Kvalita

logo ČSJ
4. prosinec 2018

Soutěž jako motivace, inspirace, prostor k sebepoznání, výzva, jak poměřit síly s ostatními, zmapovat vlastní potenciál. I tak by se dalo charakterizovat poslání řady soutěží napříč různými odvětvími, profesními skupinami, organizacemi, firmami, odborníky, nadšenci, inovátory.

3. prosinec 2018

Česká společnost pro jakost je v posledních letech stále aktivnější v oblasti tvorby norem na mezinárodní a evropské úrovni a snaží se takto získané informace a zkušenosti promítat do svých produktů a služeb a zpřístupňovat je odborné veřejnosti v Čes­ké republice.

11 kopie
22. listopad 2018

Bez informací o České společnosti pro jakost si mnozí čtenáři nedokáží Prosperitu ani představit. Zvykli si na pravidelnou stránku číslo 12, kde najdou vždy čerstvé aktuality z dění v ČSJ. Ing. Petr Koten, výkonný ředitel, představil Českou společnost pro jakost jako činorodý tým, který má firmám i organizacím co nabídnout a z letošní činnosti shrnul to nejzásadnější:

IMG 6551
20. říjen 2018

V době od října do prosince ve většině firem a organizací vrcholí aktivity, projekty, probíhá řada významných jednání, špičkových konferencí, předávají se ceny jednotlivcům i týmům. Ne jinak tomu je v případě České společnosti pro jakost. Co vše příznivce kvality do konce roku čeká, o tom Ing. Petr Koten, výkonný ředitel:

ceska chut kopie
2. říjen 2018

Když přišla před deseti lety skupina uznávaných potravinářských odborníků s nápadem uspořádat soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka, dali se potravináři, kteří se do ní přihlásili, spočítat na prstech obou rukou. Vzhledem k tomu, že šlo o spontánní iniciativu dobrovolných nadšenců bez jakékoliv finanční podpory z veřejných zdrojů, byly i tyto skromné začátky povzbudivé, a hlavně se ukázalo, že má opravdu smysl vyzdvihnout výtečnou chuť jako něco, co kvalitní českou potravinu skutečně korunuje a zabezpečí jí oprávněnou přízeň zákazníků.

Screenshot 27 09
27. září 2018

Značka Czech Made, jedna z nejvýraznějších pečetí kvality na českém trhu, má za sebou nejen dlouholetou tradici, ale také mnoho zvučných jmen úspěšných držitelů. Co spojuje Plzeňský Prazdroj, Becherovku a společnosti Solodoor vyrábějící dveře a dveřní zárubně, firmu Libea v roli výrobce vlajek, USSPA a jejich světově známé Masážní a vířivé lázně nebo třeba Krkonošské obálky? Kromě významného podílu na trhu je to mimo jiné snaha o dosažení vysoké kvality výrobků a služeb nabízených českým zákazníkům, ke kterým jim v minulosti pomohla nebo stále pomáhá značka Czech Made.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE