Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní 15. ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Akt se uskutečnil v rámci odborného semináře Reklama drahá nebo účinná, který pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v Praze 20. listopadu.
Posláním České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům.
Mezi jedno z mnoha poslání České společnosti pro jakost je oceňovat jednotlivce i organizace, které kvalitou žijí, kvalitu šíří, aktivně se zasazují o její implementaci. ČSJ záleží nejen na organizacích, ať už jde o ty z komerční, nebo veřejné sféry, ale věnuje pozornost i jednotlivcům. Způsobů, jak kvalitu nechat celospolečensky rezonovat, je mnoho. Velmi prestižními jsou bezpochyby soutěže, které ČSJ organizuje a vyhlašuje.
Již 11. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2019 a Dětská chuťovka 2019 se konal pod záštitou 1. místopředsedy Senátu Jiřího Růžičky, místopředsedů Senátu Jana Horníka a Milana Štěcha, Stálé komise Senátu pro rozvoj venkova a ministra zemědělství Miroslava Tomana. Uspělo celkem 61 českých firem, jejichž představitelé převzali na slavnostním vyhlášení výsledků 10. října v pražském Senátu ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice.
Český výrobek je již 13 let značkou důvěry. Soutěžilo se i letos. a to ve třech kategoriích - potravinářské výrobky, nepotravinářské výrobky a hlasování na Faceboolu. Ocenění nejlepším předával fotbalový internacionál Antonín Panenka.
CPI Hotels, největší česká hotelová skupina, pokračuje v modernizaci svých hotelových komplexů podle nejnovějších celosvětových trendů. Společnost při rekonstrukci a redesignu myslí nejen na pohodlí zákazníků, kteří mohou pro svůj komfort v hotelech využívat nejmodernější technologie, ale zároveň aktivně přemýšlí nad jejich ekologicky šetrným provozem.
Vzpomínáte na pojízdné prodejny? Umožňovaly venkovu přiblížit se městu, jak znělo jedno ze socialistických hesel. Ale taková služba přežívala i do dnešních dnů. K nám každý týden zavítal se svým krámkem na kolách řezník Franta. Zájem byl velký, avšak s tím, jak začal v centru obce prosperovat obchod vedený vietnamskou rodinou, už se Fandovi tak nedařilo a přestal zajíždět. Nicméně v nedaleké vesnici to nevzdal. Česká pošta musí hlídat náklady na provoz, zároveň udržet obslužnost celé republiky. Zkouší teď na jihu Čech nabídnout své služby z pojízdného úřadu. Zatím jen na měsíc. Tento jistě zajímavý experiment může mít úspěch, ale čtyři týdny je krátká doba na to, aby si místní lidé zvykli. Navíc rozsah poskytované služby je omezený. Praxe ukáže, zda nápad z minulosti může zajistit pošťákům i slušnou budoucnost.
Cílem tohoto příspěvku je představit nově založené IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, jehož zakladatelem je společnost JUDr. David Karabec, s.r.o., která je specializovanou konzultační, poradenskou a vzdělávací společností se zaměřením na ochranu autorských a průmyslových práv, know-how, obchodní tajemství, licence, nekalou soutěž a franchising.
Pokračování ...