INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Kvalita

5. září 2017

Třetí vlna šetření komunikační kampaně Kvalita z Evropy – chutě s příběhem, kterou letos v červnu realizovala společnost STEM/MARK, přináší pozitivní výsledky. Měření ukázala, že podpořená znalost všech značek kvality potravin se zvýšila. Dříve opomíjené evropské značky kvality se začínají rozvíjet a stoupá jejich znalost.

11. srpen 2017

Jedním ze strategických záměrů České společnosti pro jakost je spolupráce v oblasti kvality se všemi generacemi. Tento článek představuje aktivity zaměřené na generaci nejmladší – na studenty.

RH 004
10. červenec 2017

Dnešní business potřebuje dobře připravené odborníky na všech úrovních a všech věkových kategorií, včetně čerstvých absolventů. Zároveň je třeba, aby si dosaženou úroveň znalostí odborní pracovníci nejen udrželi, ale dál prohlubovali. Zajistit to má akreditovaná personální certifikace. Na toto téma jsme hovořili s Ing. Romanou Hofmanovou, ředitelkou sekce certifikace osob z České společnosti pro jakost. Co si představit pod pojmem personální certifikace?

Petr Pavlík z Aholdu představuje značku Česká chuť web
4. červenec 2017

Albert rozšiřuje nabídku českých výrobků ve svých obchodech. Novou spolupráci stvrdili na Královéhradecku při dnešním setkání zástupci řetězce a lokálních dodavatelů pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky. Účastníci akce na místě zpečetili spolupráci podpisem a symbolickým razítkem. Všechny produkty řady Česká chuť, které najdou zákazníci v Albertu exkluzivně, splňují definici české potraviny podle zákona.

TOP 100 FOTO
29. červen 2017

Společnost Intrum Justitia Czech, s.r.o. se poprvé v historii zařadila mezi nejvýznamnější firmy působící v České republice z pohledu ekonomické stability. Na slavnostním galavečeru na Pražském hradě výsledky třiadvacátého ročníku vyhlásilo sdružení CZECH TOP 100. Slavnostní zveřejnění nositelů cen CZECH TOP 100 proběhlo mimo jiné za účasti několika členů vlády České republiky, bývalé manželky současného amerického prezidenta Ivany Trumpové, historicky nejúspěšnějšího Českého slavíka Karla Gotta a dalších významných českých osobností ekonomického a společenského života.

9. červen 2017

Centrum excelence je noblesní název pro platformu organizací, jejichž cílem je systematické zlepšování. Iniciátory vytvoření se stali zástupci vítězů v Národní ceně kvality ČR. Jak dnes Centrum excelence funguje a jaké jsou jeho základní atributy, jsem se zeptala Kláry Fouskové, výkonné ředitelky Sdružení pro oceňování kvality a manažerky rozvoje Centra excelence:

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE