Nosit značku, řídit značku. To je slogan vítězného týmu Dystopia Clo, který v soutěži JA Studentská firma roku 2023/24 zabodoval s neotřelým pojetím streetwearové módy.
Ve 23. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku obhájila Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) zlatou medaili v kategorii Autopojištění.
V mezinárodní soutěži Red Dot Design Award 2024 zaznamenala česká společnost Plastia významný úspěch. Dva z jejích produktů, nádoba na bioodpad a vermikompostér do záhonu, byly oceněny v kategorii Product Design.
Šestice kongresových ambasadorů si 16. dubna v Praze převzala ocenění v rámci již 13. ročníku Ambassador Awards Evening.
To, co je kvalitní, právem získá brzy pozornost zákazníka, ať je jím firma, nebo běžný spotřebitel, jednotlivec. Když se mezi lidmi rozhlásí, že ten a ten řemeslník drží slovo a odvádí práci, jakou slíbil, brzy se mu hrne jedna zakázka za druhou.
Šestice kongresových ambasadorů si v úterý 16. dubna v Rezidenci primátora hlavního města Prahy převzala ocenění v rámci již 13. ročníku Ambassador Awards Evening.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...