INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Právě dnes 13. listopadu převzaly soutěžní týmy největší manažerské soutěže světa v řízení virtuálních firem Global Management Challenge první pokyny k rozhodnutí. Ve dvou kolech postupně vykrystalizuje osm finalistů, kteří se v březnu v národním finále utkají nejenom o postup do světového finále, ale i o řadu skutečně hodnotných cen. Tou první je bezplatné studium MBA pro všechny členy týmu. Cenu tradičně poskytuje organizátor národní edice studentské soutěže Vysoká škola finanční a správní.

Soutěž byla formálně zahájena již včera v pondělí 11. listopadu slavnostním otevřením, na kterém se v sále Boccaccio Grand Hotelu Bohemia v Praze sešlo téměř 100 soutěžících. Měli unikátní možnost potkat se s partnery akce a zástupci záštit i vyměňovat si pocity a zkušenosti navzájem mezi sebou. 

V České republice se do soutěže zapojilo celkem 141 týmů. Z prvního kola postoupí celkem 40 týmů, které se utkají již o přímý postup do národního finále. To se bude konat dne 18. března 2014 na půdě univerzity (Estonská 500, Praha 10 – Vršovice). Jméno vítěze pak bude vyhlášeno na slavnostním galavečeru dne 25. března 2014 v překrásných prostorách historického Brožíkova sálu Staroměstské radnice. Světové finále letos organizuje Rusko a bude se konat v polovině dubna 2014 v olympijském Soči. Do soutěže se i letos zapojilo více jak 30 zemí světa.

Záštitu české edici soutěže udělili Magistrát hl. města Prahy a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Zástupce ministerstva, Ing. Michala Zaorálka, náměstka ministra pro řízení operačních programů, jsme se v průběhu slavnostního zahájení zeptali, proč podporují právě soutěž GMC: „Soutěž je inovativním a moderním způsobem, jak mohou studenti ověřovat své teoretické poznatky, svůj instinkt rozhodování a zvlášť pro budoucí manažery, kteří studují příslušné obory na VŠFS, ale i jiných univerzitách v ČR, je to možnost získat unikátní trénink, který jim dá o něco více než jen teoretická výuka.“

Generálním partnerem soutěže je i letos J&T Banka, a.s., která poskytuje nejenom tolik potřebné finanční zázemí, ale velmi aktivně také přistupuje ke studentům zapojeným do soutěže. Pro postupující do druhého kola má společnost připravena bohatý motivační program. Mimořádně atraktivní jsou letos i hlavní partneři soutěže, kde se setkaly tak významné společnosti jako Škoda Auto, a.s., Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a Deloitte Advisory s.r.o.

Vysoká škola finanční a správní je organizátorem již třetího ročníku soutěže v České republice i na Slovensku, kde probíhá samostatné národní finále. V příštím ročníku dokonce bude hostitelkou světového finále, Prahu tak navštíví elitní týmy ze zemí zapojených do soutěže.

Soutěž Global Management Challenge ověřuje teoretické i praktické manažerské dovednosti studentů a současně je učí nést důsledky svých rozhodnutí. Jen na nich totiž záleží, zda virtuální firma, kterou řídí, uspěje na vybraných trzích. Jednou z hlavních předností soutěže je spolupráce studentů s prestižními firmami. Ty se do projektu zapojují nejen jako partneři, ale i jako patroni podporující své týmy. Firmy poskytují soutěžícím odbornou pomoc a zasvěcují je do principů řízení společnosti, samotná rozhodnutí jsou ale plně na studentech.

(tz)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE