INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Lobby info

6. duben 2011

Firmy podnikající v České republice jsou opět na vzestupu. Tak zní výsledek letošního konjunkturálního průzkumu Česko-německé obchodní a průmyslové komory (ČNOPK) mezi německými investory v České republice. Z výsledku průzkumu vyplývá, že třetina respondentů hodnotí současnou hospodářskou situaci jako dobrou, polovina dotázaných očekává v roce 2011 další zlepšení.

komora-logo
5. duben 2011

Komora pro obchodní styky se zeměmi Sdružení nezávislých států (SNS) zve zájemce z řad podnikatelů k účasti v podnikatelské delegaci do Ázerbájdžánu, která bude doprovázet prezidenta republiky Václava Klause na jeho státní návštěvě této republiky ve dnech 16. - 19. května 2011.

CPU_logo
1. duben 2011

V těchto dnech definovalo Ministerstvo průmyslu a obchodu svá východiska pro návrh aktualizace Státní energetické koncepce. Návrh má být zpracován do 30. září letošního roku společně s Radou vlády pro energetickou a surovinovou strategii ČR s tím, že nejpozději do konce letošního roku jej má projednat vláda ČR.

1. duben 2011

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (MPSV) pokračuje v realizaci projektu Národní soustavy povolání (NSP), což je otevřená databáze informací o potřebách trhu práce. Obsahuje informace o povoláních uplatnitelných na trhu práce a požadovaných kompetencích. Slouží pro podnikovou praxi, při poradenských službách a při ovlivňování odborného vzdělávání. Vytváří ji zaměstnavatelé a garantem je stát.

1. duben 2011

Ke svým čtenářům míří nové číslo časopisu Komora.cz, který je určen nejen členům Hospodářské komory ČR. Klíčovým příspěvkem dubnového čísla je článek prezidenta Hospodářské komory České republiky Petra Kužela, který bilancuje činnost Komory za uplynulý rok a nastiňuje i perspektivy do budoucna. Dozvíte se tak, jaký je jeho pohled na palčivé ekonomické otázky, které se dotýkají všech tuzemských podnikatelů.

1. duben 2011

Pojištěnci by se měli podle slov pojišťovacích expertů více zajímat o podmínky svých pojistných smluv a neměli by podléhat nátlaku některých pojišťovacích zprostředkovatelů na rušení a opětovné uzavírání nových smluv. Na finanční zprostředkovatele, kteří takto nevýhodně radí svým klientům, by měl být vypracován systém postihů. Na tom se shodli experti, kteří se sešli u kulatého stolu pořádaného Hospodářskými novinami při příležitosti zahájení soutěží Nejlepší Banka 2011 a Nejlepší pojišťovna 2011.

Slovo ke dni

  • Před volbami

    Komunální volby klepou na dveře v době, kdy lidé nevědí, co je čeká v zimě. V takové nejistotě, respektive v očekávání špatných a ještě horších časů, se špatně kandiduje. Ve volebních programech sice strany a sdružení mohou slibovat, co udělají, co zlepší v chodu měst a obcí, ale voliči tuší, že hlavní slovo bude mít aktuální energetická a ekonomická situace. Co je například platné, že se vybuduje nové veřejné osvětlení, když ho z úsporných důvodů nebudeme moci používat? Jak naplánovat investice, když stavební materiály zdražují z měsíce na měsíc o desítky procent a městská pokladna bude mít jen omezené finanční prostředky? Ti chytřejší raději toho moc neslibují, ale upozorňují na pozitiva, kterých jejich místo pro život v uplynulém volebním období dosáhlo. V každém případě zvolit si v této těžké době schopné a odpovědné manažery na...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Mediační dohoda a ukončení IP mediace 12. září 2022

V předchozím příspěvku jsme se seznámili s tím, jak se formulují zásady mediační dohody. Tyto zásady odrážely výsledky předchozích fází mediace a přinesly stranám konkrétní řešení pro každý předmět jednání. Strany za pomoci IP mediátora formulovaly, jak se vybrané řešení konkrétně uskuteční, kdo a co konkrétně udělá, do kdy, co to bude stát apod. Současně strany formulovaly i pojistky pro případ, že by některá ze stran dohodu nedodržela, případně nastala nějaká neočekávaná situace, nestihne se termín splnění závazku apod. Podle potřeby si strany dohodly i sankce za porušení dohody.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3