INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lobby info

8. září 2011

Hrubý domácí produkt očištěný o cenové, sezónní a kalendářní vlivy ve 2. čtvrtletí vzrostl podle zpřesněného odhadu meziročně o 2,2 %, resp. o 0,1 % ve srovnání s předchozím čtvrtletím. Výdaje na konečnou spotřebu domácností a vládních institucí dále klesaly, hlavním zdrojem růstu poptávky zůstává zahraniční obchod. Celková zaměstnanost meziročně vzrostla o 0,6 %, mezičtvrtletně se téměř nezměnila. Tyto statistiky dnes (8.9.2011) zveřejnil Český statistický úřad.

7. září 2011

Hospodářská komora České republiky žádá vládu a Parlament České republiky o možný zásah vůči dalšímu nárůstu dotací na podporu obnovitelných zdrojů energie. Podle posledních údajů Energetického regulačního úřadu budou dotace k výkupním cenám elektřiny ještě o 3,7 miliardy vyšší, než bylo očekáváno na letošní rok a kalkulováno do cen elektřiny.

6. září 2011

Průmyslová produkce v červenci meziročně vzrostla reálně o 4,4 %, po očištění od vlivu počtu pracovních dnů se zvýšila o 6,8 %. Hodnota nových zakázek v průmyslu meziročně vzrostla o 1,1 %. Stavební produkce v červenci klesla meziročně reálně o 11,1 %. Stavební úřady vydaly meziročně o 5,5 % stavebních povolení více a jejich orientační hodnota klesla o 25,1 %.

5. září 2011

V úterý 6. září 2011 v Hradci Králové odstartuje první ze série proexportních seminářů, které v jednotlivých regionech organizuje Hospodářská komora ČR v úzké spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu. Obdobné semináře se v září uskuteční také v Jihlavě, Zlíně, Olomouci a Ostravě. Celý projekt seriálu proexportních seminářů vyvrcholí dne 31. října, kdy se v Praze uskuteční konference, na které by měli přední čeští odborníci, zástupci státu i podnikatelské veřejnosti, mj. i na základě poznatků nasbíraných při této sérii exportních seminářů, zhodnotit stav a perspektivy českého exportu.

Prodejna
1. září 2011

Aula Střední odborné škole stavební a zahradnické v Praze na Jarově se ve čtvrtek 1. září 2011 stala svědkem slavnostní události. Více než 400 studentů totiž škola se začátkem nového školního roku slavnostně přijala do učebních a maturitních oborů a v následujících letech se tak budou učit například na instalatéra, klempíře, tesaře a další potřebná řemesla.

AHK-Tschechien-rgb
1. září 2011

Česko-německá obchodní a průmyslová komora (ČNOPK) dnes otevírá novou pobočku v Ostravě, která bude sloužit jako regionální kontaktní místo pro členské firmy z České republiky a Německa, podporovat jejich vzájemné propojení a rozšiřovat členskou základnu v Moravskoslezském regionu.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3