Dovolujeme si Vás informovat, že dne 6.6.2011 byla založena Česká asociace mezinárodních pojišťovacích makléřů (ČAMPM, dále jen Asociace). Zakládajícími členy Asociace jsou mezinárodní makléřské pojišťovací společnosti Aon Central and Eastern Europe a.s., MARSH, s.r.o. a Willis, s.r.o.
Prezident Hospodářské komory České republiky Petr Kužel se dnes, ve středu 29. června 2011, účastní cesty ministra zahraničních věcí ČR Karla Schwarzenberga do Libye. Společně s ministrem cestují rovněž předseda zahraničního výboru Poslanecké sněmovny PČR David Vodrážka a náměstek ministra vnitra Jaroslav Hruška.
Znalost německého jazyka je v České republice nadále zásadní výhodou pro úspěšnou profesní dráhu. Vyplývá to z výsledků aktuálního průzkumu Česko-německé obchodní a průmyslové komory (ČNOPK): 73 % dotázaných podniků považuje znalosti němčiny za velmi důležité – především pro manažery, inženýry a prodejce.
Hospodářská komora ČR v souvislosti se současnou diskusí o potřebě učňů a středních odborných škol upozorňuje, že tuzemská ekonomika již pociťuje stále větší nedostatek učňů a technicky vzdělaných pracovníků. Svědčí o tom průzkumy Hospodářské komory ČR mezi podniky a Hospodářská komora ČR jako největší zástupce průmyslu a podnikatelů v ČR na tento fakt dlouhodobě poukazuje.
Novým logem s českou vlajkou a nápisem "Český výrobek - garantováno Potravinářskou komorou ČR" může označovat výrobky prvních 15 tuzemských výrobců potravin . Certifikáty předal uživatelům prezident Potravinářské komory Miroslav Toman. Mezi prvními uživateli značky, jež má garantovat, že jimi označený výrobek byl vyroben převážně z domácích surovin, jsou mlékárny, pekaři, zpracovatelé masa, ale také například firma věnující se pěstování hub.
V roce 2010 zahájila Evropská komise právní kroky proti České republice kvůli porušování legislativních norem vztahujícím se k podmínkám v železniční dopravě (jmenovitě jde o třetí směrnici tzv. prvního železničního balíčku 2001/12/ES, 2001/13/ES a 2001/14/ES z 26. února 2001).
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...