Od února najdou zákazníci v prodejnách dm u vybraných výrobků nové regálové etikety se zeleným označením. Zelená barva regálových etiket zákazníky jednoduše navede k produktům připívajícím k trvalé udržitelnosti. Nově budou přímo na regálových etiketách také jednotně a přehledně označeny výrobky bio, vegan či bez lepku.
Titulek vybraný z myšlenek JUDr. Martiny Děvěrové, MPA, ředitelky Magistrátu hlavního města Prahy, snad nejlépe vystihuje charakteristiku toho, jak lze nazírat na společenskou odpovědnost. Základem je vztah.
Pražská zoologická zahrada se dlouhodobě zasluhuje o ochranu ohrožených druhů na mnoha místech světa. Nyní jim v tomto snažení pomůže i společnost ALIMPEX FOOD, a. s., jež se zapojila do in-suite projektů, na nichž se jedna z pěti nejoceňovanějších zoologických zahrad podílí. Pomocí nového produktu značky Krajanka s názvem Krajanka Zoo pomůže ALIMPEX FOOD s financováním ochrany ohrožených druhů živočišné říše. Dezert určený především dětem se na pultech obchodů již objevuje od počátku ledna.
Na začátku ledna byl ukončen výběr finančních příspěvků v rámci podzimní části programu ČSOB pomáhá regionům. A už teď víme, že se jedná o historický úspěch - alespoň ve výši celkové vybrané částky. Individuální dárci přispěli neziskovým projektům více než 2 miliony korun.
Hypermarkety Globus věnují potraviny potřebným prostřednictvím potravinových bank ještě před vánočními svátky. Čerstvé potraviny před uzavřením hypermarketů na dva a půl dne hypermarket Globus nechce likvidovat, a tak i před platností novely Zákona o potravinách je věnuje potravinovým bankám.
V 9. ročníku soutěže E.ON Energy Globe zvítězil pasivní dům v pražském vnitrobloku, který si díky mokřadům rostoucím na střeše sám čistí vodu. Ekologická soutěž každoročně oceňuje nejlepší projekty usilující o ochranu přírody a úsporu energií.
Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...