Společnost A-B help se dlouhodobě věnuje pomoci Klokánkům. Jejich projekty se zaměřují především na zlepšení mobility a usnadnění dopravy dětí a tet či strýčků za nejrůznějšími aktivitami, od vzdělání, zájmových kroužků až po výlety. Ve středu 20. září se svého minibusu dočká Klokánek v Ústí nad Labem.
Byznys versus etika. Na jedné straně nesmlouvavé prostředí, ve kterém se jednotliví aktéři soustředí na výkon a honbu za ziskem, na té druhé morální zásady či sociální odpovědnost. Při letmém pohledu se může zdát, že pro etiku v podnikání není místo.
Rádi vídáme jen to dobré. Občas přehlížíme ale smutné věci kolem nás, tedy násilí, týrání, ztrátu rodičů, lásky, zázemí k životu i radost z něj. ROSSMANN spol. s r.o., společnost silné značky z oboru drogerie a parfumerie, naopak protiklady života vnímá velmi ostře.
Společnosti Procter & Gamble a Makro dnes v České republice zahajují novou iniciativu. Poskytnou prostřednictvím programu P&G Čistá voda dětem pitnou vodu v oblastech s jejím nedostatkem. P&G se celosvětově spojil se Skupinou Metro, jejíž součástí je i česká síť Makro, v níž nyní může každý od 6. září do 17. října nákupem produktů P&G na program Čistá voda dětem přispět. Zakoupení jednoho výrobku bude znamenat jeden den čisté vody pro potřebné.
Společenská odpovědnost firemjako cesta k prosperitě celé společnostiBýt prospěšný ostatním. Držet slovo. Chovat se tak, aby se člověk mohl podívat do očí sousedovi. Pomoci tam, kde by to mělo být samozřejmostí. Principy, které ctí pražský Metrostav a.s. již dlouhou dobu. Ne vždy se tomu říkalo společenská odpovědnost. Dnes ano, a v celém světě.
Snižování energetické náročnosti firemních provozů se pomalu stává trendem i v České republice. Příkladem může být společnost Lidl, která v pražských Průhonicích otevřela první ekologický supermarket u nás. Prodejna je od podlahy až po střechu vystavěna tak, aby fungovala co nejšetrněji k životnímu prostředí a zároveň šetřila co nejvíce energií.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...