Společnosti Ford Motor Company a Schneider Electric spojily své síly na projektu řešení infrastruktury pro nabíjení elektromobilů pro oblast celé Evropy. Společnost Ford se v Evropě stala partnerem společnosti Schneider Electric s cílem poskytnout soukromým i firemním zákazníkům řešení pro nabíjení elektromobilů.
Harley-Davidson přichází s novou podobou našlapaných retro prvků. Představuje jedinečný Hard Candy Custom™ styl. Je oslavou fenoménu, který po léta fascinuje celé generace a slaví úspěchy u motocyklových nadšenců od Brooklynu až po Yokohamu. Tím je éra prvních chopperů z 60. a 70. let a jejich specifický design. Charakteristický vzhled se tehdy rychle šířil po garážích celého světa. Vyznačuje se oslnivým metalickým lakem, lesklým chromem, stylovými doplňky a oblečením.
Společnost Harley-Davidson představila oficiální seznam akcí, které v příštím roce doprovodí oslavy 110. výročí. Události spojí všechny příznivce motocyklů Harley-Davidson a umožní jim společně sdílet stejnou vášeň pro svobodu, sebevyjádření a epické dobrodružství.
Od října nabízí UNIQA pojišťovna vylepšenou verzi své sofistikované asistence k pojištění vozidel SafeLine. Ta zahrnuje okamžitou aktivní pomoc pro nejrůznější nouzové situace – nehodu, krádež nebo poruchu vozu, ale také optimalizaci pojistného podle ujetých kilometrů, a to za velmi atraktivních cenových podmínek.
Tisíce příznivců americké legendární značky Harley-Davidson se těší na příští rok, kdy vypuknou oslavy 110. výročí jejího založení. Nejrozsáhlejší evropské oslavy se budou odehrávat během června v Římě. Značku podporuje dokonce i sám papež Benedict XVI., který se setkal s rodinou zakladatelů a požehnal dvěma pamětním motocyklovým nádržím. Odpočítávání začátku oslav bylo zahájeno!
Právě prodej aut lze považovat za klíčovou proměnnou pro vývoj maloobchodních tržeb v dalších měsících. Propad poptávky po automobilech není již dominantou pouze v jihoevropských zemích. Prodej automobilů v poslední době výrazně poklesl například v Německu a s velkou pravděpodobností lze očekávat, že se podobný scénář nevyhne ani České republice.
Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...