Současná města, především centra, trpí nedostatkem prostoru pro uspokojení poptávky po parkovacích místech. O to větší problém je zajistit místo parkování pro automobily typu veterán, který vyžaduje stálou možnost dlouhodobého a bezpečného parkování. Společnost KOMA - Industry s.r.o., divize KOMA Parking, jejíž hlavní činnosti jsou Automatické parkovací systémy v podobě budov, nyní přichází s novým řešením nejen pro sběratele aut.
Největší inzertní portál s ojetými i novými automobily Sauto.cz začal od listopadu 2012 u všech nabízených vozidel uvádět identifikační čísla vozidel VIN*. Cílem je zamezit podvodům v prodejích ojetých automobilů, k nimž na trhu s ojetými vozy dochází.
Společnost Honda Motor Co., Ltd. oznámila, že souhrnný celosvětový prodej hybridních vozidel překročil na konci září 2012 hodnotu 1 milionu kusů. Tohoto milníku bylo dosaženo 12 let a 11 měsíců od zahájení prodeje první generace modelu Insight v Japonsku v listopadu 1999.
Magneti Marelli, jeden z nejvýznamnějších výrobců náhradních dílů v rámci OE a aftermarketu, se rozhodl za úzké spolupráce se svými partnery v rámci EU rozvíjet servisní koncept Magneti Marelli Check Star Networt. Tento projekt úspěšně funguje v několika zemích jako například Itálie, Polsko a Maďarsko.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") přichází s unikátní nabídkou pro řidiče, kteří si do konce roku 2012 pojistí své vozidlo u ČPP. Získají zdarma na 1 rok připojištění vozidla proti záplavě a povodni. Nejenže tím pojišťovna ještě zatraktivní svoji nabídku jednoho z nejžádanějších povinných ručení, ale zároveň je tato nabídka připomínkou patnáctiletého či desetiletého výročí ničivých povodní na Moravě a následně v Čechách.
Společnosti Ford Motor Company a Schneider Electric spojily své síly na projektu řešení infrastruktury pro nabíjení elektromobilů pro oblast celé Evropy. Společnost Ford se v Evropě stala partnerem společnosti Schneider Electric s cílem poskytnout soukromým i firemním zákazníkům řešení pro nabíjení elektromobilů.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...