INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

CSOB_logo
28. listopad 2011

Vést děti k zodpovědnému zacházení s penězi a debatovat s nimi o rodinném rozpočtu se snaží více lidé na malých městech (do 4 999 obyvatel). O rodinných financích si s dětmi pravidelně povídá téměř třetina obyvatel maloměst, zatímco ve městech tak činí jen desetina všech rodičů. Polovina z nich se dokonce domnívá, že děti by se tématem peněz neměly zatěžovat. Vyplývá to z průzkumu ČSOB.

ge-money-bank-modra-na-bilem
23. listopad 2011

Zájem o spotřebitelské úvěry roste s blížícími se vánočními svátky. Již v posledních týdnech zaznamenala GE Money Bank o pětinu více nových žádostí o Expres půjčku. Ke konci října 2011 bylo sjednáno přes 60 tisíc Expres půjček. To činí z Expres půjčky jeden z dlouhodobě nejoblíbenějších úvěrových produktů na českém trhu. GE Money Bank si tak i nadále drží pozici druhého největšího poskytovatele spotřebitelských úvěrů v České republice.

Era_logo_final
23. listopad 2011

Četnost využívání platebních karet během listopadu a prosince každoročně stoupá. Ať už se jedná o transakce uskutečněné přímo v kamenných obchodech, internetové platby či výběry z bankomatu, ve všech případech používají lidé před Vánoci své karty častěji než v jiných měsících. Vyplývá to z analýzy platebních karet klientů ČSOB a Poštovní spořitelny.

Era_logo_final
22. listopad 2011

Téměř polovina živnostníků vede své hospodaření stylem „co bude zítra, nebudu řešit dnes". Důvod? Podle svých slov je za tím důvěra v opakující se činnost a věrnost stálých zákazníků. Zbytek živnostníků plánuje, ale spíše v krátkodobém (22 %) a střednědobém (18 %) horizontu. Vyplývá to z průzkumu více než 600 respondentů, který si nechala zpracovat Era / Poštovní spořitelna.

Era_logo_final
21. listopad 2011

Podle nedávných průzkumů se 61 % Čechů solidně orientuje v oblasti financí a ekonomiky, přičemž nejlepší znalosti prokazují v oblasti makroekonomiky a pojištění. Více než pětina Čechů je pak vysoce finančně gramotná. Aby tato čísla byla vyšší, přichází Era s projektem nazvaným Finanční test národa. Jeho cílem je zvýšit finanční gramotnost Čechů.

ge-money-bank-modra-na-bilem
21. listopad 2011

Jak ukázal výzkum realizovaný pro GE Money Bank, důvodem pro nákupy v zahraničí nejsou jen výhodnější ceny, ale také větší výběr a možnost pořídit si zboží, které v České republice není k dostání. České zákazníky lákají i novinky, které u nás teprve budou uvedeny. Alespoň občas přitom za hranicemi nakupuje 30 % Čechů - téměř polovina z nich (48 %) letos plánuje nakoupit v zahraničí i menší část vánočních dárků.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3