Kupón v hodnotě 6000 Kč mohou na pobočkách GE Money Bank obdržet od hypotéčního bankéře klienti, kteří si u ní od počátku srpna 2011 sjednají hypotéční úvěr. Tuto odměnu klient získá, pokud doporučí hypotéční produkt GE Money Bank jinému stávajícímu nebo novému klientovi, který splní podmínky akční nabídky a s GE Money Bank podepíše smlouvu o hypotéčním úvěru. Navíc doporučený klient získá novou hypotéku bez poplatku za zpracování, čímž ušetří 2 900 Kč.
Česká leasingová a finanční asociace zveřejnila výsledky nebankovního trhu v České republice za 1. pololetí 2011. V tomto období poskytly členské společnosti ČLFA leasingem movitých věcí, factoringem, prostřednictvím úvěrů pro spotřebitele i pro podnikatele zákazníkům celkem 67,3 mld. korun, což je v meziročním srovnání o 3,5 mld. korun více.
Nebankovní finanční produkty byly v 1. pololetí 2011 nabízeny v podmínkách pokračujícího ekonomického oživení. Projevilo se ve dvouciferném meziročním růstu leasingu a factoringu i v pokračujícím mírném růstu nebankovních úvěrů pro podnikatele i spotřebitele.
Bez hlavního příjmu by polovina českých domácností finančně nevydržela déle než tři měsíce. Navzdory tomu si pravidelně odkládá část svého příjmu pro případ potřeby jen třetina ekonomicky aktivních lidí. Vyplývá to z průzkumu ČSOB a výzkumné agentury STEM/MARK zaměřeného na finanční gramotnost.
Hypotéku České spořitelny lze od 1. srpna použít i na financování montovaného domu na bázi dřeva. Objem hypoték ČS pro občany za 1. pololetí 2011 meziročně vzrostl o 119 % na 14,02 mld. Kč, a to i díky externím partnerům, kteří prodávají hypotéky ČS mimo její pobočkovou síť. Od 1. srpna ČS snižuje úrokové sazby hypoték o 0,2 %, úrokové sazby tak začínají na 3,59 %.
V červenci bylo vyhlášeno 159 firemních bankrotů, což je o 76 bankrotů méně než v červnu. Za sedm měsíců letošního roku bylo vyhlášeno 1 336 firemních bankrotů, tedy o 40 % více než ve stejném období loňského roku. Rovněž počet osobních bankrotů meziměsíčně klesl. V červenci jich bylo vyhlášeno 859, tedy o 155 méně než v červnu.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...