Era představuje novinky v podnikatelských účtech a účtech pro právnické osoby a další organizace. Po zavedení Era účtu k podnikání v červnu loňského roku tak pokračuje v trendu zjednodušování produktů. Změny budou platné od 24. října 2011.
Emoce často svádějí drobné investory k tomu, aby odkládali investici do doby, než trhy porostou. Spotřební předměty by tak nenakupovali, ale v případě cenných papírů se mnohým zdá, že to je vhodný postup. Zkušenější investoři naopak s oblibou přicházejí na trh v období stagnace či poklesu, protože hledají výhodné příležitosti.
Akční nabídka "Darujte mne svým dětem za vysvědčení" vzbudila mezi rodiči rekordní zájem o Dětské konto Beruška. V průběhu června a července jej založili rodiče 10 760 dětí. Na odměnách tak rozdělila Komerční banka v rámci akční nabídky dětem na jejich konta takřka 2,8 milionu korun.
Poštovní spořitelna jde cestou dalšího zjednodušování. I přesto, že klienti hodnotí její sazebník jako jeden z nejvíce přívětivých na trhu, se tento dokument dočká dalšího zestručnění a v nové verzi i maximální přehlednosti. „Každý tak obratem zjistí, kolik za co zaplatí," říká Aleš Pospíšil, ředitel Řízení segmentů Poštovní spořitelny. Nový sazebník bude platný od 24. října 2011.
Absolventi projektu Rozumíme penězům mají dokonalý přehled o správném hospodaření s osobními financemi a ve svých znalostech a řešení životních situací často předčí své zkušenější rodiče. Vyplývá to z průzkumu mezi účastníky projektu Rozumíme penězům, žáky základních škol a jejich rodiči, který uspořádala GE Money Bank a občanské sdružení AISIS.
Češi si postupně zvykají využívat karty i k drobným transakcím, stále častěji tak upřednostňují platby kartou před hotovostí či výběrem z bankomatu. Napovídá tomu i nárůst vydaných platebních karet za poslední rok a také nárůst počtu a objemu transakcí, které klienti kartou provádí. Počet vydaných karet ČSOB ke konci června 2011 meziročně stoupl o 3,5 % na více než 2,08 milionu karet. Roste i počet transakcí platební kartou u obchodníků, a to o 25 % na více než 22 milionu transakcí v prvním pololetí 2011. Spolu s transakcemi přes bankomat se jedná o 36 milionů uskutečněných transakcí.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...