Klienti, kteří mají uzavřené životní pojištění u ČSOB Pojišťovny, mohou za loňský rok opět počítat s vysoce nadprůměrným zhodnocením svých úspor. Za rok 2010 jim pojišťovna připíše zhodnocení až 5,1 procenta.
DIRECT Pojišťovna zahájila spolupráci se společností Home Credit, která patří k lídrům českého trhu spotřebitelského financování. Klienti si mohou při sjednání spotřebitelského úvěru na nákup ojetého auta od Home Creditu uzavřít i autopojištění úvěrovaného vozu od DIRECT Pojišťovny.
V lednu a únoru proběhla již tradiční sbírka pro Domov Sue Ryder, do které se zapojili zaměstnanci z centrály ČSOB v Radlicích a z Roztyl. V celkovém pořadí se jedná již o sedmou sbírku a její hodnota byla vyčíslena na 57 860 Kč.
Arbes Technologies, přední evropský dodavatel softwarových řešení pro bankovnictví a finančnictví, zahájil implementaci specializovaného řešení pro správu investic a obchodování na kapitálových trzích Arbes TOPAS ve společnosti IMPERIS Invest, která je budována v rámci projektu IMPERIS řízeného společností INVICTI Investment Management (INVICTI).
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...