INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

PRAKAB_logo
10. květen 2012

Během pracovní návštěvy v Praze představila zemská radová paní Dr. Petra Bohuslav Dolní Rakousko jako zemi hospodářství a turistiky. Jednou z důležitých zastávek byla návštěva společnosti PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA s.r.o., jejíž zakladatel před necelými sto lety i nynější majitelé, pochází z jedné rodiny v rakouském Schwechatu.

SPAR_City_12NK
3. květen 2012

Dne 3. května 2012 otevírá společnost SPAR ČOS novou a zároveň první prodejnu SPAR City v České republice. Formát SPAR City vychází z pozitivních zkušeností ze zahraničí. Pro české zákazníky nabídne SPAR City v BB Centru v Praze 4 široký sortiment čerstvého a vysoce kvalitního sortimentu. Díky jeho uspořádání a přehlednosti prodejny zde nakoupí zákazníci rychle „v rytmu města". U příležitosti slavnostního otevření se mohou návštěvníci těšit na řadu doprovodných marketingových akcí.

dm_Logo_Claim_CZ_4c
27. duben 2012

Společnost dm drogerie markt otevírá novou prodejnu v Moravskoslezském kraji. Od 26. 4. 2012 mohou zákazníci navštívit dm také v Šenově u Nového Jičína v Retail Parku v Dukelské ulici. dm je tak svým zákazníkům opět o krok blíž!

Unipetrol
25. duben 2012

V 1. čtvrtletí roku 2012 byly výsledky skupiny Unipetrol ovlivněny přetrvávající nepříznivou situací vnějšího ekonomického prostředí, meziročním zhoršením petrochemických marží a nižšími prodeji benzínu a nafty v maloobchodní síti. Společnost zaznamenala provozní výsledek (EBIT) -51 milionů Kč, při obratu 25,449 mld. Kč (meziroční nárůst +10 %). Čistá ztráta ve stejném období dosáhla hodnoty 361 milionů Kč.

25. duben 2012

Společnost CCB - Czech Credit Bureau zveřejnila nejnovější analýzy firemních bankrotů, ze kterých vyplývá, že v listopadu bylo vyhlášeno 221 firemních bankrotů, což je o 15 více než v předchozím měsíci a o 73 více než ve stejném období loňského roku. Počet návrhů na firemní bankrot dosáhl v listopadu výše 553, což je o 38 více než v říjnu a o 129 více než v listopadu loňského roku.

logo_UCB
25. duben 2012

Více jak dvě třetiny českých podnikatelů nemají dlouhodobý finanční plán pro svou firmu, a dokonce čtvrtina při svém plánování vidí pouze na horizont nejbližších tří měsíců. Řada malých a středních firem v době pokračující hospodářské recese úplně zapomíná na řízení cash-flow a odhaluje tak jednu ze svých velkých slabin. Tato zjištění vyplynula z výsledků celostátního výzkumu o finančním plánování a potřebách malých a středních firem, který si nechala exkluzivně zpracovat Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a UniCredit Bank.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3