INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Kvalita

Ceska kvalita
12. srpen 2016

České firmy dodávají výrobky a služby na vynikající úrovni. Přesto v regálech obchodů převažují výrobky z dovozu, a to i v segmentech, ve kterých jsme schopni nabízet zboží za srovnatelnou cenu s jiným, a přitom v nesrovnatelně lepší kvalitě. Proč tomu tak je? Zákazník není sám často schopen kvalitu rozpoznat, a pokud vidí v obchodě několik výrobků, které se mu zdají kvalitativně rovnocenné, vybere si buď podle nejnižší ceny, nebo podle některého z iracionálních parametrů – např. atraktivního barevného obalu.

12. srpen 2016

Společnost Ahold Czech Republic, která získala již třikrát Národní cenu kvality, postoupila do finále prestižní soutěže EFQM Excellence Award 2016. Hodnotitelé z Evropské nadace pro management kvality, jež ocenění udílejí, ocenili především strategii společnosti a odpovědné podnikání. Ahold je vůbec první tuzemskou firmou, která se do evropské úrovně soutěže přihlásila. Mezi patnáctku finalistů patří také společnost Ahold, která letos slaví 25 let svého podnikání v ČR a provozuje zde maloobchodní síť Albert. „Jsme velmi rádi, že na trojnásobný úspěch v Národní ceně kvality ČR navázala společnost Ahold úspěšným postupem do finále nejprestižnější evropské soutěže firem – EFQM Excellence Award. Postup do finále je potvrzením špičkové úrovně managementu firmy a je zaslouženým oceněním skvělé práce všech zaměstnanců,“ řekla Alena Plášková, předsedkyně představenstva Sdružení pro oceňování kvality.

3. srpen 2016

Celá společnost prochází v posledních letech bouřlivým vývojem. Zejména v oblasti nových technologií se zřetelem na Průmysl 4.0 jde vývoj velmi rychle kupředu. S ohledem na nové technologie dochází nejenom ke změnám technického vybavení, ale ruku v ruce s tím i ke změnám v požadavcích na pracovníky.

logo CzQ
20. červenec 2016

Rada kvality České republiky, Řídící výbor Programu Česká kvalita a Česká obuvnická a kožedělná asociace dnes oznámily přijetí značky "Komfortní obuv" do Programu Česká kvalita. Smyslem nové značky je poskytnout spotřebitelům možnost vybrat si na trhu přesyceném nekvalitní, a mnohdy i zdravotně závadnou obuví, špičkový výrobek správné konstrukce, zajišťující pohodné nošení bez zdravotního rizika, s vysokou odolností a dlouhou životností, se správným označením velikosti a splňující dlouhou řadu dalších kvalitativních parametrů. Přijetím do Programu Česká kvalita dokládá tato značka, že splnila nejpřísnější kritéria pro nezávislost a objektivitu a že je možné se na její vypovídací hodnotu plně spolehnout.

Klasacek mlekar
12. červenec 2016

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští edukativní kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality KLASA. Jejím cílem je seznámit spotřebitele s benefity kvalitních potravin a zejména pak edukace spotřebitele. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, se kterými budou spotřebitelé v následujících dvou letech postupně seznámeni. Prvním z témat jsou mléčné výrobky, následovat budou např. maso, zelenina, pečivo či lahůdky. Začátek kampaně odstartoval 11. července spotřebitelská soutěž. Hlavním komunikačním pilířem celého projektu budou webové stránky www.akademiekvality.cz. Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality Klasáček.

8. červenec 2016

V termínu od 15. do 19. května proběhla v americkém Milwaukee Světová konference kvality a zlepšování, pořádaná Americkou společností pro kvalitu (ASQ). Česká společnost pro jakost, jako aktivní světový partner ASQ, zajistila na konferenci přítomnost dvou svých pracovníků. Celkově se této mezinárodní konference zúčastnilo více než 2500 specialistů z oblasti kvality. Mimo účastníků z amerického kontinentu byli zastoupeni i odborníci z neziskových i ziskových organizací z celého světa. Stejně tak byla rozmanitá skupina těch osobností, které na konferenci aktivně vystupovaly.

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE