Společnost Deloitte v březnu posílila jedna z nejzkušenějších českých manažerek: Senta Čermáková. Zaměří se na rozvoj strategických projektů firmy, akceleraci startupů a mentoring klíčových zaměstnanců. Zároveň bude dále napomáhat upevňování pozice Deloitte v oblasti nových technologií a inovací. Jejím dalším cílem je přilákat do společnosti Deloitte nadějné talenty z univerzit a nabídnout jim školení, programy stínování či další rozvoj pod taktovkou zkušených manažerů.
Na pozici tiskové mluvčí Poštovní spořitelny nastupuje od března Monika Buřičová. Ve funkci tak nahrazuje Martinu Slavíkovou, která z ČSOB odešla v prosinci minulého roku. Kromě komunikace Poštovní spořitelny bude mít Monika na starost i vybrané projekty skupiny ČSOB.
Útvar Finance od 1. března povede Ondřej Vychodil a nahradí tak Davida Borgese, který se rozhodl skupinu ČSOB opustit. Ondřej Vychodil (nar. 1978) působí v ČSOB od roku 2006, kdy nastoupil na pozici ředitele útvaru Vztahy k investorům, v roce 2013 se stal ředitelem útvaru Strategie a rozvoj. Před příchodem do ČSOB pracoval mj. jako externí konzultant Světové banky a v letech 2004 až 2005 jako poradce vicepremiéra pro ekonomiku Martina Jahna.
Novým Představitelem (Country Lead) Tesco pro Českou republiku se stal Martin Kuruc (43). Rozšíří tak svoji působnost Představitele Tesca pro Slovensko, kterou zastává již od dubna 2015. I nadále bude sídlit ve slovenské centrále v Bratislavě, odkud bude podporovat obě země. Ve funkci vystřídá Martina Beháně, který byl jmenován Představitelem Tesca pro Polsko.
Od února je novým ředitelem marketingové komunikace MONETA Money Bank Jan Müller. V bance bude mít na starosti strategii, plánování a realizaci marketingové komunikace. Jan Müller má 20 let komplexních zkušeností s marketingovou komunikací, vedl postupně týmy a projekty v komunikačních agenturách, v médiích a na klientské straně.
Marketingový tým leadra našeho trhu s outdoorovým oblečením nově vede Jan Došlý (39), který dříve zastával vedoucí pozice v marketingových a finančních odděleních společností věnujících se především oblasti IT a oděvům. Během předchozích 16 let získal zkušenosti v oborech FMCG, DIY, OOPP, retail, marketing, B2B a B2C. V Alpine Pro si za cíl stanovil více se přiblížit mladší generaci zákazníků skrz posílení digitálních médií a povznést značku tak, aby si zákazníci kupovali výrobky s vědomím, že si pořizují prémiovou kvalitu, jež umožňuje si zážitky z outdooru vychutnat komfortněji. I nadále chce pokračovat ve spolupráci se sportovními svazy (judo, biatlon, kanoisti) a rozšířit ji například o svaz bobistů. Nově přibude i osobní sponzoring atraktivních sportovců. Jako první na začátku tohoto roku Alpine Pro podepsalo čtyřletý kontrakt s Kajakářem roku 2016 Josefem Dostálem.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...