INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Šéfové

12. říjen 2016

Druhý největší výrobce lihovin v Česku, ústecko-prostějovská GRANETTE&STAROREŽNÁ Destileries (GSD), posiluje management na klíčových pozicích. Od září vedení firmy jmenovalo nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku. Nově pak likérka zřídila funkci exportního ředitele.

5. říjen 2016

Společnost Toshiba Europe GmbH posiluje svůj tým v České republice a zároveň rozšiřuje jeho kompetence celkem do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B Account Manager pro Českou republiku a Slovensko, přebírá roli B2B Sales Manager CZ/SK a Sales Coordinator pro regiony CEE a SEE. Nová posila, Stanka Plavšić, nastoupila na pozici B2B Account Manager pro regiony CSEE.

ERGO Pro_Filinger
4. říjen 2016

ERGO pojišťovna, a.s. jmenovala k 1. října do vedení své dceřiné společnosti ERGO Pro, spol. s r. o. nového jednatele Miroslava Filingera (39 let). Miroslav Filinger přichází do ERGO Pro z Expobank CZ (dříve LBBW Bank CZ), kde byl zodpovědný především za private banking a externí distribuční kanály po více než čtyři roky. Vystudoval na Bankovním institutu v Praze obor Finance se specializací na ekonomiku a managemet, v současné době studuje MBA na LIGS University se zaměřením na strategický management.

Roman Vavron_0094
30. září 2016

Roman Vavroň (42 let) se stal předsedou představenstva TA MERI Group a.s. Do společnosti přichází z koncernu Volkswagen, kde působil 14 let. Poslední 4 roky zde zastával vedoucí pozici v oddělení obchodní strategie v Indii, předchozí kariéra v koncernu Volkswagen pak představovala vedoucí pozice v rámci české dceřiné leasingové společnosti ŠkoFIN. Vystudoval Fakultu ekonomiky obrany státu, oblast financí a finančního plánování na Vysoké vojenské škole pozemního vojska. V koncernu pak získal certifikaci manažerského programu pro strategický management v Assessment Centru VW AG.

26. září 2016

Valné shromáždění Confédération Fiscale Européenne (CFE) zvolilo na svém zasedání ve Varšavě viceprezidentkou této významné mezinárodní organizace Ing. Petru Pospíšilovou, prezidentku Komory daňových poradců ČR. Petra Pospíšilová navázala na své dosavadní působení v CFE, kdy byla v posledních 4 letech předsedkyní podvýboru pro nepřímé daně Fiscal Committee.

23. září 2016

Společnost DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i Evropě, posílila svůj top management o nového člena. Na post ředitele pro obchod a marketing nastoupil Tomáš Trejbal, který dříve působil na vedoucí pozici v divizi firemních klientů ve společnosti UPC. V DPD přebírá agendu řízení obchodního a marketingového oddělení, zákaznické péče a byznys developmentu.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3